Whis heeft bijna de hele dag staan slapen,vanmiddag is ze even gaan liggen. Zo veel ze gister heeft gegeten zo weinig eet ze vandaag. Uier is nog mooi vol,harsje is weg. We houden haar goed in de gaten.
Onze dierenarts belde vanmorgen persoonlijk naar mij.op hoe het met Whis gaat. Vind ik echt leuk dat ze daar aan denken,vind het wel jammer dat hun geen dienst hebben. Had het voor hun ook leuk gevonden dat ze een keer konden komen voor iets leuks ipv de ellende bij ons.
Staat die muts stro te vreten ipv van der voordroog heb ik haar hier nog niet zo zien doen...
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 15-03-13 19:25
De tieten zijn klaar om te zuigen. Klinkt ook zo fijn. haar gedrag dus duidelijk anders. En het wordt ietsje warmer, wel helaas ook wat natter maar ja. Duimen voor een vlotte bevalling.
Oeh spannend... sterkte vannacht dames! (@ Patrick: succes met het waken, hoop dat je nog wel wat slaap krijgt ) (@ WhisSerada: ook al ben je niet ter plaatse, spanning zal bij jou niet minder zijn denk ik )
paulinebes
Geplaatst: 15-03-13 19:44
ben inmiddels ook een "volger" Super spannend. Wordt het beroemdste veulentje van bokt denk ik...
Heeeel spannend hoor! Duurt nu vast niet lang meer!! Vannacht of morgen. Ben zo benieuwd naar wat ze zolang aan het brouwen is geweest in haar buik!!! Jullie voor nu en vannacht heel veel succes!