Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Zo ik ben ook weer eens wakkerSchandalig zo laat uit je bed komen maar wel erg lekker om wat bij te kunnen tanken.
Iris is weer rustig geweest vannacht en ga dadelijk eventjes uiertje kijken bij de dame!![]()
yvonnedv, dank je wel voor je post, deze heeft mij enigzins weer gerustgesteld.
marrlinde schreef:Sorry als ik het gemist heb hoor, ik heb alleen de posts van TS gelezen.
Is er nog een DA bijgeweest? We hebben hier namelijk ook 4 weken gewaakt bij twee merrie's die alle tekenen vertoonden en zelfs lagen te persen. Twijfelen aan de dekdatum, maar bij controle bleek er gewoon niets meer in te zitten. Wanneer dat het geval is, is het voor jezelf natuurlijk erg vervelend. Maar als het veulen overleden zou zijn oid is het ook nog eens gevaarlijk voor je merrie...
Natuurlijk hoop ik voor je dat geen van beide het geval is!
_Angelique schreef:voor Jack en Esther.
De beeb gaat gewoon voor een groot publiek![]()
En als hij/zij er eenmaal is, verwachten we natuurlijk een mega mega fotospam
Browniee schreef:marrlinde schreef:Sorry als ik het gemist heb hoor, ik heb alleen de posts van TS gelezen.
Is er nog een DA bijgeweest? We hebben hier namelijk ook 4 weken gewaakt bij twee merrie's die alle tekenen vertoonden en zelfs lagen te persen. Twijfelen aan de dekdatum, maar bij controle bleek er gewoon niets meer in te zitten. Wanneer dat het geval is, is het voor jezelf natuurlijk erg vervelend. Maar als het veulen overleden zou zijn oid is het ook nog eens gevaarlijk voor je merrie...
Natuurlijk hoop ik voor je dat geen van beide het geval is!
bleek gewoon niets meer in te zitten??!!
Hoe kan dat dan?