Oeh leuk bokt barst op dit moment ook van de kraamtopics! maar dat vind ik alleen maar leuk haha! ben zeker benieuwd wat hier uit gaat komen.. dus ga zeker even volgens.. wel vervelend dat ze je laat wachten! wachten is zoo vervelend
ponylies, ik had eerst een goktopic gemaakt, maar dat mocht niet, dus toen heb ik deze aangemaakt. Een paar dagen later zijn de regels veranderd, toen mochten goktopics wel Ik kon toen alleen geen poll meer toevoegen aan dit topic, dus heb ik een apart goktopic geopend met poll..
Grace, leuk dat je ook meevolgt.. Dais wil nog meer fans, denk dat ze bebie daarom nog even binnenhoudt...
Ik denk dat het geen koninklijk veulen gaat worden. Nog geen hars of kegels te bekennen... Ik ga zo weer lekker Keesje verwennen; Uitgebreid poetsen, grazen en knuffelen. Misschien wordt Bebie dan wel jaloers
Dat wachten beloond wordt, ben ik in dit geval zeker met je eens, Joysjuh!!
Vanavond foto-update
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-11 10:40
Jasia 14 april valk merrie eefj33 15 april palomino hengst Manda 16 april palomino merrie Lotte_Wessel 17 april palomino merrie kaotictjinta 18 april palomino merrie MelisXFeikje 19 april palomino hengst Wietsje92 20 april valk merrie jessie34 20 april palomino merrie CRos95 21 april palomino merrie Lovelynutia 21 april palomino hengst Esabina 22 april palomino hengst xxGáskixx 22 april palomino merrie Darwin 23 april palomino hengst UMayDream 23 april palomino hengst Daphne1997a 23 april palomino hengst Kim345 23 april palomino hengst Tosko 23 april smokey black hengst Flux 24 april palomino hengst CubaLibre 24 april palomino merrie celine14 24 april palomino merrie Ruby1995 24 april valk merrie KylaLover 24 april valk hengst horsii 25 april palomino merrie Cynthia82 25 april palomino hengst moor 25 april valk hengst Fiffill 26 april palomino merrie monikje 26 april valk merrie Geke_Lizzy 27 april valk merrie Musetta 27 april valk hengst Susyb 27 april palomino hengst marjolein88 27 april palomino merrie Kim90 27 april palomino merrie sanneXjessy 28 april palomino hengst Astaloca 28 april palomino merrie _baxter_ 28 april palomino merrie Diane_Basje 28 april valk merrie PineApple 28 april valk merrie maaike1994 28 april valk merrie volbloedfan 28 april valk hengst xAlice 29 april valk merrie eelk148 30 april palomino merrie C_Capture 30 april palomino hengst Jennyxx 30 april palomino hengst zoofje 30 april palomino hengst Diane_Basje 31 april zwart –wit gestreepte ruin Succubi 1 mei palomino merrie Eva_D 1 mei valk hengst Just_Sanne 1 mei valk hengst Marije_Paard 1 mei valk hengst lottex 1 mei valk hengst joysjuh1987 2 mei palomino merrie BraveSpots 2 mei palomino hengst Yunomi 3 mei smokey black merrie Peterina 3 mei valk hengst Nargini 5 mei palomino merrie Lusitana 5 mei palomino merrie Chantaloves 6 mei valk hengst Sjelle 6 mei smokey black hengst Kim345 12 mei palomino hengst YWC 1 juni palomino merrie
Geen van alle nog openstaande gokjes denkt een valk merrie
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 30-04-11 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Oke... Omdat het Koninginnedag is vandaag, Dais er vandaag weer bijstaat alsof ze het nog wel tot augustus binnenhoudt, de zon al 2 maanden schijnt, maar..... Vooral omdat jullie zo lief meeleven.... Is...... De lijst opengesteld voor nieuwe gokkers! Bestaande gokkers kunnen alleen kleur en geslacht aanpassen...
Yunomi
Geplaatst: 30-04-11 13:47
Die gok van Diane_Basje Neem aan dat dat als grap was bedoeld? Ik blijf bij mijn gok, heb er een goed gevoel over.