malih schreef:dat zouden ze eventueel dus met een luchtbedje kunnen doen? maar dan met een pompje,
Badstof zokken werken ook, dus wellicht handdoeken er onder werkt ook.
Klopt met een luchtbed maar dan met pompje, en zo'n aerobed hoef je alleen maar een stekker in het stopcontact te steken, maar dat valt altijd wel te regelen met een verlengsnoer ofzo. En bij deze bedden hoef je alleen maar op een knopje te drukken dan kan je hem harder en zachter maken, hij is ook regelmatig bij die thuiswinkelprogamma's aangeboden, en hij staat ook regelmatig in het blokkerkrantje enzo. En geloof ik ook wel eens bij gamma en misschien staan ze ook wel op MP ofzo?
Het helpt bij mijn opa echt heel erg, want die doorligplekken gaan zo moeilijk dicht!!
En dat kost idd het veulen zoveel energie die ze op dit moment ergens anders voor nodig hebt.
Die aerobedden kun je in 1 persoon of 2 persoons krijgen, ik zou zelf twee persoons doen, dan hebben de benen ook genoeg plek.
Ik hoop dat jullie wat aan deze tip hebben, en dat de doorligplekken snel beter wordt.
Wij wisten eerst ook niet dat zulke bedden bestonden, maar gelukkig hebben ze ons in het ziekenhuis de positieve werking ervan uitgelegd, dus ik denk echt dat het ook voor Miracle zal helpen.