Vind het erg jammer dat een aantal hier zo snel conclusies hebben getrokken, zoiets dan in een topic plaatsen en het het hele onderwerp vergeten. Krijg graag veel reacties, maar dit is niet de manier.

Ik ben niet aan het denken gezet door dit topic, sterker nog, de situatie blijft zoals het is. Waarom? Omdat ik weet dat de pony's hier gelukkig zijn. Ze worden hier niet voor niets oud.
Dat komt ongetwijfeld een deel door de leefwijze hier. De mogelijkheid IS er wel om ze dag en nacht buiten te zetten, maar dat doe ik gewoon niet. Ik weet dat Heaven het zo prima vind, in de winter komt ze zeker 7 uren buiten, in de zomer kan dat wel oplopen tot zo'n 12 uur per dag en als het echt warm is 24 uur per dag. Als jullie die situatie eens in je hadden opgenomen hadden jullie misschien energie kunnen besparen in het overtrokken reageren. 
Ik zal zo eens in het andere topic kijken en mijn mening laten weten. Desondanks blijven het meningen, of de pony's gelukkig worden van de leefstijl kunnen zij alleen weten en de eigenaren zullen het zien. Ik woon ook maar in een 2 onder 1 kap huis en een ander in een vila van 3 miljoen euro. Ik ben daarom niet minder gelukkig.

Voor de mensen die toch nog leuk konden reageren een bedankje.
Blij dat jullie wel zien dat ik goed voor mijn pony zorg, want áls er iemand met een hart voor dieren is, ben ik het zeker wel!
Still waiting..
*schaam schaam* Ga meteen kijken.
ga even kijken in t andere topic
Túúrlijk. Sorry hoor maar dit vind ik echt te idioot voor woorden. Je begint eerst dingen rond te bezuigen en wil dat vervolgens niet lukken, dan ga je maar slijmen en opeens na een aantal berichten waaruit blijkt dat je het totaal niet eens bent met de leefmethode van haar veulen, ga je zeggen dat het halster leuk is. Ik heb als natural voor iedereen respect maar dit komt toch wel erg raar over...