Echt super dat jullie haar zorg op jullie hebben genomen!!
Ik ga dit plaatje zeker blijven volgen!!
Gaat helemaal goed komen!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_M_P schreef:WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW wat zijn dit voor reacties, kijk dat je het er niet mee eens bent ok... maar om het zo hard te zeggen???
Het veulentje is vrolijk loop alsof er niks aan de hand is.
Wat is dan het probleem, en die reactie voor die fokker dat slaat nergens op, omdat jij misschien een sportpaard heb die helemaal super is? kijken wat jij zou doen als jouw paardje nu nog een trap zou krijgen en dat is niet meer recht te krijgen?? zou je dan ook zeggen uhwl je bent lelijk jouw hoef ik niet meer?
dan ga jij er ook zorg voor dragen.
Je hebt iets met een dier of je hebt het niet.
en dan dat laatste bedoel ik dan, voor de mensen die hun paardje tot het uiterste drijven en de hemel in prijzen en dan als er wat gebeurt meteen maar weg doen en een nieuw paardje om weer de hemel in te prijzen kom op hoor.
Wij hebben deze keuze gemaakt, en jullie blijven hiervan op de hoogte!
En nu weet je wie het is, en als je dan toch blijft kijken dan intresseert het van binnen toch meer dan dat je uitlaat
Thnx voor de reactie's en kap aub met zulke harde negatiefe reactie's, daar wordt het topic niet beter op:)
Groeten
janderegelaa schreef:Die neus trekt niet bij en als je bedenkt dat een paard door zijn neus ademt heb ik nu al medelijden als ie ooit bereden gaat worden want hij krijgt nooit genoeg lucht.
bromfiets schreef:janderegelaa schreef:Die neus trekt niet bij en als je bedenkt dat een paard door zijn neus ademt heb ik nu al medelijden als ie ooit bereden gaat worden want hij krijgt nooit genoeg lucht.
Lucht kan ook om een bochtje stromen...
Ik denk dus ook niet dat je hier nu al zulke uitspraken over kunt doen.

?
)
Miss_M_P schreef:thx clauw!
Mabon schreef:Allereerst wil ik de eigenaren feliciteren met hun nieuwe aanwinst.
Wat geweldig dat jullie dit veulen hebben uitgezocht en haar een kans willen geven.
Wat ik op de foto's zie is een vrolijk veulen met mooie gangen.
En ja een scheef neusje daar kun je niet omheen.
Ik hoop dat het dit nog bijtrekt en dat ze er geen last van zal krijgen op latere leeftijd.