Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dreeke schreef:Nou vanavond weer nieuwe rondes, nieuwe kansen!!
Al verwacht ik het niet hoor, vraag me af of er eigenlijk wel wat uitkomt hahaha.
Dreeke schreef:Helaas nog steeds niks
Veulen ligt al wel goed in de flanken dus dat is wel een goed teken, uier is in de ochten hard en s'avonds weer minden, tja ik weet het niet meer hoor..........
Dreeke schreef:Ja inderdaad ik ben het ook zat, slaap nu al 2 weken op stal, maar nog niks. Leuk om je paard te zien op de cam hoor maar ik wil nu mijn eigen bedje wel weer! Maar ja, als het veulen er is ben je dat ook weer zo vergeten.
_Charlotte_ schreef:ik vind niet dat ze erg dikke uiers heeft vanaf de foto gezien.. maar goed kan ze niet schijn drachtig zijn? of heb je wel gescand? is ze al aan het kegelen?
_Charlotte_ schreef:ik zou juist niet bij haar in stal liggen!!
ook al vind ze je nog zo aardig, meestal krijgen ze geen vuelen wanneer je er bij bent!
je kunt het ook gezien vanaf de cam en als ze eenmaal bezig is kun je natuurlijk zachtjes kijken! wij hadden ook een pony die een vuelen kreeg mn vader natuurlijk af en toe kijken en elke keer als mn vader er was stond ze metteen op en deed niks, toen hij weg was lag ze weer en ja hoor 3 min later lag het veulentje er! het ligt natuurlijk wel qau wat voor karakter je pony heeft! bij onze andere paarden/ poonys kunnen we er wel bij zitten , maar toch hebben ze het meestal leiver dat je weg gaat!