Alles gaat prima met beiden!
Kleine heeft een vreselijke pretkop, mams is gewoon haar goeie zelve en blijft een voorbeeldmams, heel leuk dus
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Daarom vroeg ik al meters van tevoren of mensen een ruin hadden, waarop steevast de vraag kwam of ik een hengst bij me had.
Nee. Een sletlander.
Koper schreef:Morganlefay schreef:Ik lees hier dat de hengst de "schuld"krijgt, maar vlak een hengstige merrie niet uit, weet voorvallen dat het andersom was. Grote merrie en kleine hengst, nou ze ging er gewoon bij liggen.
Yep, heb ook zo'n merrie gehad. Een shet. Kon nooit rustig met d'r op het ruiterpad wandelen. Als er namelijk iemand met een ruin aan kwam gereden moest ik d'r in bedwang houden. Hoe groter de ruin hoe beter, ze raakte helemaal in katzwijm van bruine warmbloeden. Daarom vroeg ik al meters van tevoren of mensen een ruin hadden, waarop steevast de vraag kwam of ik een hengst bij me had.
Nee. Een sletlander.
TS is alles nog goed vandaag met je merrie en veulen?
princequillo schreef:Je mag mams ook wel hier afgeven hoor, er hoeft geen strikje om
Kabayo schreef:Wintu schreef:Wordt er bij een geboortetopic van een goed verlopen bevalling altijd zo gezeurd? Man man man, wat een negativiteit.
Ik vind bokt nog mild. Ik vind ook dat TS behoorlijk naïef is geweest en vind het ook wel risicovol deze stokmaat verschillen
Desalniettemin is het een enorm leuk veulen. Leuk gelukt! Ben benieuwd hoe deze uitgroeit. Gefeliciteerd!
Mar_jolijn schreef:ElfBeau_067 schreef:Shetti als bijnaam, shet van Shetlander en ti van tinker. Ik maak maar een grapje hoor! Ik ben benieuwd!!
Ja of TietTinker x Shet
![]()
Tuurlijk is het suffig maar ts geeft aan haar les te hebben geleerd en pony staat apart. Knap dat je merrietje het zelf heeft gedaan, heb ik er overheen gelezen of is het ook haar eerste veulen?
Ayasha schreef:Eens. En dan zeker wanneer dit gebeurt bij iemand die toch graag haar ervaring met hengsten deelt. Nu is het goed gegaan. Was men ook nog zo gelaten geweest als het flink mis gegaan was?
En we zijn er nog niet. Hij gaat in geen tijd te groot zijn om melk te drinken vrees ik. Om
Over verhoudingen nog te zwijgen.