En wat een gras!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:Wat een prachtig dametje! Geeft je merrie energiedrank in plaats van melk? Wat een sprongen![]()
En wat een gras!Wij kijken het hier echt omhoog
miccamaaike schreef:Wat een leuk veulentje, gefeliciteerd! Heel knap! Moeders mag er ook wezen.
Hoe komt ze nou aan die witte vlek op dr buik? Dat heeft toch zowel vader als moeder niet? (Sorry geen verstand van kleuren genetica)
JusticeJ schreef:Wat een prachtig stel zo! Hoe groot is de merrie? Verwacht je dat Sensation een paard wordt? Echt heel leuk.
RianneH schreef:Zo, ze kan wel lopen zeg! Kijk de foto’s met veel plezier, het is een prachtig dametje
suffie schreef:Wat een ontzettend gaaf veulen![]()
En ja, Carlijn heeft ook een grote witte vlek onder haar buik![]()
[ [url=m/q4JrN4.jpg]Afbeelding[/url] ]
luxx schreef:Bij de foto's van 24 april zie je moeders onverstoorbaar door eten terwijl madam helemaal uit haar plaat gaat, maar mams let duidelijk wel goed op haar popje![]()
Het is echt een bijzonder mooi veulen wat ze voor je gemaakt heeft hoor, tjongjonge, die draf!in al haar kapriolen zie je hoe mooi ze is en hoe mooi ze beweegt
VanHuisUit schreef:Ze was al prachtig maar wat wordt ze met de dag mooier en steviger zeg. Wat een bijzonder geslaagd exemplaar. Zuinig op zijn!
Moeder is trouwens ook errrrug mooi.
Ik tip haar voor bokt veulen 2022
Caresse07 schreef:Ze is echt zo goed gelukt, mag je trots op zijn![]()
![]()
Maar moeders mag er ook zijn hoor
Cynthia82 schreef:Cassanova draagt W20, dat gen zorgt voor veel wit.
Mijn merrie draagt dat ook. Idris van vorig jaar is heterozygoot voor W20 en bij hem is het ook duidelijk te zien
Die van jou kan ook al niet normaal doen, zie ik