Welkom op de wereld Auryn!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 08:24

Ja zeker Fotsy. Ik vond het vooral voor Bin heel erg sneu. Die was behoorlijk in de war en de dag erna stond haar uier heel erg strak en waren haar achterbenen helemaal wit van de melk.

Gister ging het al veel beter. Uier is al geslonken en lekt geen melk meer. Alle stalgenootjes hebben medelijden met haar dus ze krijgt een hoop lekkers en extra aandacht. Daar geniet ze duidelijk van.

Voor de mensen die het leuk vinden, ik heb een kleine samenvatting gemaakt over de afgelopen maanden.
[KS-ITP] Kleine meisjes worden groot

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-18 13:41

Tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb! Auryn doet het goed in de opfok! Ik heb haar voor de lol ook opgegeven voor de bokt-veulenverkiezing! Winnen zal ze niet, maar iedere stem neem ik als compliment!

Afbeelding

Afbeelding

Mama Bin doet het naar omstandigheden ook goed. Ze begint al weer wat bij te komen. We gaan donderdag naar de kliniek met haar.

Degenen die ons al wat langer volgen kennen het verhaal al, voor wie niet een korte samenvatting.

Vorig jaar rond deze tijd ben ik met Bin naar de kliniek geweest omdat ze niet helemaal zuiver liep. De uitslag was vele malen erger dan verwacht: artrose in de knie achter en meerdere problemen in het hoefkatrolgebied. Gedurende de dracht begon Bin ook steeds moeilijker te lopen en kwam zelfs regelmatig kreupel uit stal. Sinds de bevalling is ze behoorlijk opgeknapt.

Van de week gaan we dus kijken hoe het er voor staat en aan de hand van de uitslag zal ik een keuze moeten maken. Als ze pijnvrij kan leven mag ze namelijk lekker van haar pensioen gaan genieten, zo niet dan laat ik haar gaan.

Getty_Maan

Re: Welkom op de wereld Auryn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 14:25

Ik zal voor je duimen dat ze lekker pijnvrij kan rondlopen!

Wat heeft ze je een knappe dame gegeven :D

Lynnieej

Re: Welkom op de wereld Auryn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 17:19

Fijn dat het zo goed gaat met Auryn. Ik heb op haar gestemd, ze is zo mooi! <3

Ik hoop dat het met Bin goedkomt, wat sneu voor haar... Ik zal voor jullie duimen!

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-18 09:37

Beter nieuws dan ik ooit had gedacht! Bin mag met actief pensioen! We mogen recreatief nog lekker wat rond tuffen.

Op de foto en echo zag alles er rustig uit en ze loopt op wat stijvigheid na zuiver. Omdat artrose alleen nog maar meer pijn gaat doen bij stilstand is het advies om lekker te gaan bewegen.

Inmiddels hebben we de eerste stapritjes er alweer opzitten en zijn de eerste drafpasjes ook al gemaakt. Ik ben niet de enige die hier van geniet volgens mij.
Afbeelding

Lief dat je op Auryn hebt gestemd Lynnieej! <3

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 10:46

Wat fijn zeg dat het meevalt! *\o/*

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 16:00

Auryn is met 29 stemmen op de 9e plaats geëindigd van de veulenverkiezing! Super leuk dat er toch nog zoveel (onbekende) bokkers op haar gestemd hebben! Bedankt! <3

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 16:17

Ik had verwacht dat ze hoger zou eindigen! Mijn stem heeft ze gekregen hoor! :j

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 17:17

Ik zag het! Dankjewel! :D We zijn nou eenmaal niet zo populair en heb niet zoveel topics aangemaakt. Daarom vind ik dat ze nog best veel stemmen heeft gehad.

Maar voor mij is ze de leukste en van goud is ze al! <3

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:30

Ik ben gewoon vergeten stemmen maar anders had me mijn stem ook gehad.

Leuk dat je terug aan het genieten bent met Bin.