Tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb! Auryn doet het goed in de opfok! Ik heb haar voor de lol ook opgegeven voor de bokt-veulenverkiezing! Winnen zal ze niet, maar iedere stem neem ik als compliment!

Mama Bin doet het naar omstandigheden ook goed. Ze begint al weer wat bij te komen. We gaan donderdag naar de kliniek met haar.
Degenen die ons al wat langer volgen kennen het verhaal al, voor wie niet een korte samenvatting.
Vorig jaar rond deze tijd ben ik met Bin naar de kliniek geweest omdat ze niet helemaal zuiver liep. De uitslag was vele malen erger dan verwacht: artrose in de knie achter en meerdere problemen in het hoefkatrolgebied. Gedurende de dracht begon Bin ook steeds moeilijker te lopen en kwam zelfs regelmatig kreupel uit stal. Sinds de bevalling is ze behoorlijk opgeknapt.
Van de week gaan we dus kijken hoe het er voor staat en aan de hand van de uitslag zal ik een keuze moeten maken. Als ze pijnvrij kan leven mag ze namelijk lekker van haar pensioen gaan genieten, zo niet dan laat ik haar gaan.