Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En zoals ik al zei, dat brandmerk vind ik persoonlijk alleen maar een aanwinst, als het kon liet ik die van mij ook direct brandmerken. Ik heb er totaal geen problemen mee.
KimD schreef:Ik had het al op Facebook gezegd, maar ach, wat maakt het uit! Wat een prachtbeestjeEn zoals ik al zei, dat brandmerk vind ik persoonlijk alleen maar een aanwinst, als het kon liet ik die van mij ook direct brandmerken. Ik heb er totaal geen problemen mee.
Tillie20 schreef:KimD schreef:Ik had het al op Facebook gezegd, maar ach, wat maakt het uit! Wat een prachtbeestjeEn zoals ik al zei, dat brandmerk vind ik persoonlijk alleen maar een aanwinst, als het kon liet ik die van mij ook direct brandmerken. Ik heb er totaal geen problemen mee.
Vind het een beetje een rare uitspraak om eerlijk te zijn, vat het niet aanvallend op alsjeblieft. Als je verliefd bent op een veulen dat toevallig gebrandmerkt blijkt te zijn snap ik helemaal dat je er alsnog 100% voor gaat! Maar ik denk dat je niet beseft hóeveel pijn dit voor een paard doet. En niet even, maar echt weken. Het paard kan niet eens fijn over de grond rollen..
KimD schreef:Tillie20 schreef:
Vind het een beetje een rare uitspraak om eerlijk te zijn, vat het niet aanvallend op alsjeblieft. Als je verliefd bent op een veulen dat toevallig gebrandmerkt blijkt te zijn snap ik helemaal dat je er alsnog 100% voor gaat! Maar ik denk dat je niet beseft hóeveel pijn dit voor een paard doet. En niet even, maar echt weken. Het paard kan niet eens fijn over de grond rollen..
Had het in PB gedaan en niet in het topic van Tineke.