Leuke selfies!!! Wat een gaaf kleurtje en veulen is het toch, heel veel succes zaterdag en vooral plezier!!! Het is al een hele eer om daarheen te mogen hoor dus geniet ervan!
Fotsy
Geplaatst: 05-08-15 22:31
vind hem ook zo goed geslaagd, lekker ding en succes met mams op de keuring, moet zij dan alleen in de ring lopen zonder zoonlief?
Ik ben al super trots dat we naar de Nationale keuring mogen met haar. Ze word dus beter geacht dan sommige 4jarigen. Is een geweldig compliment. Dus al worden we laatste met een opmerking dat ze er super bij staat, dan ben ik al dik tevreden. Gaan er vooral heen voor de ervaring. Kilometers maken met mama en monster.
Liberty moet inderdaad alleen rennen. Ik blijf met Winchester in het midden staan zodat Liby de boel niet op stelten gaat zetten. Heb al geprobeerd ze uit elkaar te halen, maar Liby raakt volledig in paniek. Dus daar wachten we nog even mee.
Lief, dankjulliewel! Vandaag inderdaad was en knot dag. Dan heb ik weer een knap sportpaardje in de stal staan ivm een huis-, tuin-, en keukenpaard haha.
Het aan moedigen van mij en Winchester hweft z'n vruchten afgeworpen. 14e van de 16, waarvan de oudste natuurlijk 14 jaar jonger. En Winchester is nu mooi genoemd door de jury
Proficiat!!! Wat een gave rozetten, dik verdient! ,! Kijk hem daar nu staan , ook trots op zijn mams! En toch gerechtigheid dat ze hem nu iets ouder wel waarderen! Je mag super trots zijn op je toppers, en zo te zien lukt dat prima. , Fijn weekend verder!
Dankjewel jobamara, kally en fotsy. Ben inderdaad ook blij dat hij nu wel gewaardeerd wordt. Hijnis nu natuurlijk dubbel zo oud als dat hij was in Ter Aar. Hij is gegroeit, uitgezet etc. Merk gewoon weer dat het toch te vroeg was voor hem.