Zo'n bevalling kan zo bizar vlug gaan, ons eerste veulen binnen ene half uur, het tweede ergens met ene kwartier. M'n vriend ging toen elk half uur kijken en de ene posting was er nog niets, tweede lag ze er al naast en was mama haar aan het afdrogen
_classic
Geplaatst: 08-04-15 16:20
Wat een prachtig veulentje, ik ben benieuwd of ze in de toekomst ook sooty word.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 16:45
Ja he ben ook best benieuwd of ze sooty zal hebben. Kristof is er zo zot van dat hij zelfs de combi nog eens wil opnieuw doen, wel nog wat vroeg want vervoeren met zo klein veulen Zelfs de dochter is er helemaal wild van Mijn schatjes samen
Naast de telgang stap nog een extra gang kat, Al springend kom je ook vooruit zeker
oh die foto's van de twee dametjes moet je koesteren En ik denk dat ze wel eens sooty kan zijn. En je kan toch later in het jaar dekken dit keer? Als je eind mei ofzo dekt is ze wat ouder.
maar dat is vast niet het doel van dezelfde combi maar gewoon dat ze helemaal zo leuk is!
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 20:42
helemaal waar Kat, kan mijn collectie hier op de hof gerust nog uitbreiden, ik heb een valk, een palomino en een perlino, graag een ander kleurtje dan en vooral gezond en wel
Fotsy ik meende ook altijd dat vlo een quarter was ha ha. Ik nam aan dat veulen lief dat dan ook was. Wat een prachtig stel heb je daar toch en wat woon jij "vervelend"!!! Heel veel plezier nog van elkaar en geniet van van elkaar. Goed te begrijpen dat je weer voor deze combi gaat.
Tinniie
Geplaatst: 09-04-15 11:23
Echt zo'n mooi meisje he Leyla en ik komen de 18e op babybezoek
Hier is het trailer-laden en vervoeren naar het dekstation heel goed meegevallen eigenlijk. Ik had er ook een beetje bang voor, maar het ging allemaal super vlot. Als de merrie er rustig onder blijft is het meestal geen probleem Maar dan moet je ze weer eventjes missen he, da's niet zo leuk..
Onder Arany zijn kindjes zijn er redelijk veel volle broertjes/zusjes, da's altijd heel leuk vind ik
Ze heeft hele vriendelijke ogen. Ze lijkt op sommige foto's iets donkerder. Ik ben heel benieuwd hoe ze er onder d'r veulenvacht uitziet.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-15 21:07
ik ben ook benieuwd of ze donkerder is onder die veulenvacht
Lily had net toch wat diarree (van het verse gras, het zand, hengstigheid Flo geweest?) en ze lijkt wat last te hebben aan haar poep, ze groeit goed en is al verdikt maar vanaf wanneer zou ik ze moeten ontwormen? ik ga toch DA maar even mailke sturen als hij in de buurt moet zijn 1 dezer kan hij evengoed eens binnenspringen.
hengstigheid klopt nu wel ongeveer dus ik denk dat dat het is
Ontwormen zou ik nu ongeveer doen
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-15 12:46
Vandaag eerste keer halster op, dat viel nog mee maar dan ontworming erin, ocharme ze is er precies even niet goed van, wat een vechtertje maar ging nog redelijk vlot met twee gaat het wel, morgen en overmorgen herhalen en flo maar hinniken
Da zei dat het inderdaad tijd werd om te ontwormen, diarree komt daarvan
wow daar heb ik nog nooit van gehoord nee maar misschien doen jullie het anders vraag anders even in dikke buiken. Ik hoor altijd alleen met 10 dagen ontwormen en dan een maand later weer?