Geplaatst: 16-03-15 19:01
Die heeft idd prachtige, helder blauwe kijkers! En wat een knoetje is het! Volgens mij heb je echt 'n lot uit de loterij met haar!
Lijkt het er nu op dat ze nog 100% Welsh is ook, of kan je daar weinig over zeggen?
Ben echt benieuwd hoe ze 'opdroogt'! Ik hoop dat je ook in de toekomst regelmatig topics over haar blijft plaatsen op Bokt; ik kan namelijk uuuuren naar haar kijken!
Ik kan er in feite niets over zeggen, maar het lijkt er enorm op.. Ze is meer rastypisch dan haar moeder, en die heeft fantastisch papier.. Zo zonde eigenlijk..
Ohhhhh, dat neusje.... En die oortjes, en dat blesje en dat staartje en... en... en..... Je snapt het al, ook ik ben in love
Wat een leuk veulen zeg. En je moet maar zo denken: beter een schitterend veulen zonder bijbehorend papier dan een schitterend papier met een tegenvallend veulen. En wellicht is er toch nog wat te achterhalen? Ach, wat maakt het uit, jij hebt Karma!
EngeltjeS
Geplaatst: 16-03-15 19:14
nine1987 schreef:
Get in line.. Voel me erg gevleid , maar ze blijft toch echt bij ons..
Gelukkig maar!!
Echt een prachtige verrassing! Hoe doet mams het? Is zij net zo trots?
nine1987
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-15 19:16
Ja ontzettend.. Ff zoeken.. heb vanmiddag een foto gemaakt waar het helemaal vanaf straalt...
Ik heb je al die tijd gevolgd maar nog niet eerder kunnen reageren maar alsnog gefeliciteerd! Wat een pracht van een pony is daar uit gekomen zeg! Lekker veel foto's blijven plaatsen hoor!