Wauw, wat een plaatje zeg! Dat wordt nog wat in de toekomst
xxCYNNxx
Geplaatst: 28-02-15 20:58
Al_Zawraa schreef:
Zoals mijn eerste idee al was, meneer wordt schimmel
Dacht ik al. Waren al zoveel tekenen die al aangaven; schimmel. Heb dus net als Set_Elkol geen seconde getwijfeld dat je mannetje een schimmel is/wordt.
Aah je mooie mannejte wordt ooit (hopelijk dan) hagelwit Dat koppie in hagelwit; mooier kan toch niet? Mijn mening dan
Dat filmpje is ook zo geweldig en de foto's. Die valfoto ook . Hij pakt het allemaal lekker vlot op ; vallen, opstaan, mams plagen, staart in de lucht...kortom; die komt er wel
Doe mij maar een mooie vliegenschimmel maar hij wordt denk ik effen wit
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-15 12:18
Zijn moeder is wel vliegenschimmel, zijn vader weet ik niet. Die zal ik over een paar maanden weer eens van dichtbij gaan bekijken, dan weet ik het zeker. Wat mij betreft is zowel vliegenschimmel als helemaal wit goed, als hij er maar niet zolang over doet als Fardani
We hebben net nog wat foto's gemaakt zonder deken, dus die volgen later vandaag. Wordt alleen waarschijnlijk vanavond pas
geshahquille
Geplaatst: 01-03-15 13:29
Ik had er echt geen schimmel in gezien dus niks gewonnen . Ja dat snel wit worden wil hier ook niet zo lukken ik vind dat ook zo mooi. Leuk foto,s ben benieuwt hoe hard ie al weer is gegroeid!