Die foto op FB dat Blue heel boos kijkt....

Zelfs dan is ze mooi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
set_elkol schreef:even ego, DA was hier om 17.30u omdat Ilya een beetje mat overkomt/kwam, niet veel aan te zien maar gewoon wat stiller. Vond ik raar, en daarna ontdekte ik dat Sets uier keihard was en ze melk had gedrupt, zat opgedroogd op haar bovenbenen.
Temp was goed maar na bellen met Annika heb ik toch de DA laten komen, omdat ik zeker wilde weten of ik niks miste en hij niet uitgedroogd is.
DA kon ook niks bijzonder vinden, toen ze naast hem stond dronk hij ook zo een paar slokken uit de waterbak. Niet helemaal ideaal maar hij droogt in elk geval niet uit.. Hij at zijn muesli ook gewoon toen ik kwam.
Maar waarom hij dan zo mat deed en de uier niet heeft aangeraakt..?
set_elkol schreef:Lief dat iedereen er naar vraagt. Toen ik kwam, helaas pas om 16u omdat ik stage moest lopen maar vader had al eerder gecheckt of er niks heel ergs aan de hand was, leek Sets uier leger dan gisteravond maar nog steeds voller dan anders en benen zaten eronder. Wel hele vrolijke Set en Ilya leefde nogmaar nog steeds een beetje mat. Heb Set gemolken en toen kwam Ilya wel rondsnuffen en hinnikte Set maar deed hij nog steeds niks. Ook geproefd en niks mis mee, Sets temp was ook goed.
Ik maakte me weer enorm zorgen en heb DA gebeld die zouden terug bellen en in de wacht-tijd, waarin Ilya wel muesli at, dronk hij gelukkig ook weer 2 keer bij Set. Gelukkig heb ik het gezien. Ook heb ik hem ontwormd en de waterbak buiten bereik gezet (binnen bereik van Set en Blue natuurlijk).
Dat neemt niet weg dat ik me nog steeds zorgen maak omdat ie stiller is dan normaal. Vraag me nog steeds af of er niet nog iets anders is maar misschien idd wormen. Enige wat ik nog niet heb kunnen checken is of hij wel plast. DA is niet meer gekomen omdat ik even de wormenkuur aan wil zien en hoe hij morgen is.
set_elkol schreef:wat een boef Alyel! en zonde maar te verwachten
Ik heb filmpjes gemaakt van Ilya. volgens mij is het echt iets met zijn maag/darmen last. Misschien wormen, misschien iets door eten of koud drinken?
Hier zie je duidelijk dat hij wat dof is en een beetje bol buikje met ribben
[ Video ]
gespannen achterhand
[ Video ]
dit deed hij afgelopen dagen vaak, net niet helemaal gaan drinken:
[ Video ]
maar hij weet wel hoe het moet:
[ Video ]