Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dustinlover schreef:Het veulen voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Hij is luxe en kan goed en ruim bewegen.
goeroe schreef:Dustinlover schreef:Het veulen voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Hij is luxe en kan goed en ruim bewegen.
Dat snap ik en ik herhaal ook graag nog een keer dat ik het een leuk veulen vind, maar brengt dit veulen je dichter bij je fokdoel zoals ik al eerder vroeg?
Dees schreef:goeroe schreef:Dat snap ik en ik herhaal ook graag nog een keer dat ik het een leuk veulen vind, maar brengt dit veulen je dichter bij je fokdoel zoals ik al eerder vroeg?
Huh? Is dit veulen het resultaat van een fokdoel dan?
Ik dacht dat het een ongelukje was....
Waarom zou je überhaupt deze mix bewust opzoeken?

Goudlokje1 schreef:Ik had nooit verwacht het te zeggen, maar wat een knap dingske.. Ik vind hem echt heel gaaf, hoeft geen strikje omheen![]()
Iedereen over het touwtje: Jullie hebben van alles te zeuren over het feit dat er een touw aan zit, wat (ook volgens mij) best iets korter kan, maar als TS aangeeft dat hij anders niet te vangen is, anderen aankomen met "dan is het een fout van de fokker, je had er eerder mee moeten beginnen." aan komt, zak je voor mij wel heel laag. Het is gezegd, klaar.
Cayenne schreef:Ik zie helemaal geen vervelende reacties maar juist mensen die gewoon geinteresseerd zijn in de beweegredenen van de TS. Die zet overigens zelf steeds overal 'mini x kwpn' bij, dus dan kan ze dat gewoon verwachten. Lijkt mij helemaal niets mis mee
En ook in topics van haar andere veulen wordt Rum regelmatig genoemd met de kruising erbij... Dan zou je toch haast denken dat ze gewoon dergelijke reacties wíl. 

Daarbij ben ik nog heel blij met mijn kruising en is hij goed in verhouding tot nu toe en zullen we zien hoe het gaat uitgroeien.