Nee, wordt helaas verkocht. We hebben nu al plaatsgebrek en ik heb nog twee veulens van vorig jaar te koop die ik had gehoopt kwijt te zijn tegen nu. Het is wel jammer, had hem graag zien opgroeien uit nieuwsgierigheid maar ik heb al twee niet-tinkers om te rijden dus dat is echt genoeg.
In mijn andere topic staat dat, je hebt het niet gemist hier Wij hebben enorme stroomproblemen gehad met onze weides. We misten een aardepen waardoor de stroom niet goed doorvloeide. Nu hebben we gelukkig wel goede stroom maar dat is echt ellendig geweest. Op een dag liepen ze gewoon samen, draad kapot. Dus of ze geschrokken zijn weet ik verder ook niet. De vader had geen hengstmanieren en reageerde ook niet op merries, stond er ook naast in de box. Mello toonde niet hengstig en kan sowieso niet opgevoeld worden (ook onder verdoving niet, dat heeft nog met haar verwaarlozing te maken voordat ik haar had) dus ja, ging er niet vanuit dat ze drachtig was. En zo doende loopt er nu een veulen naast
Wat een ontzettend gaaf veulen en wat een enorme gewrichten heeft 'ie zeg Als ik plek had en als ik zou weten hoe hij zou uitgroeien was ik à la minute komen kijken