Hahaha ik begon net hardop te lachen, kwam mn vriend ook even kijken.. Hij: wtf heb en ze met dat beestje gedaan? Ik: ja maar zo issie nergens meer bang van! Hij: ja behalve van zn baas hahahaha
Ik vind het weer een pracht topic
Shiawase
Geplaatst: 21-10-13 23:13
Hahahaha! Geweldig topic weer!
basic_21
Geplaatst: 21-10-13 23:17
Die Lola, dat bekkie ook op foto 2
Nu maar hopen dat de elfstedentocht niet komt anders zie ik haar straks nog op roze friese doorlopers door de wei heen "schaatsen"
Jeeeetje, dat koppie van haar wordt met de dag arroganter!! Daar krijg je vast nog heel wat mee te stellen later. Ik volg al je topics en vind Lola echt geweldig.
Je maakt mijn dag weer goed. Wat een geweldige foto's.
Mi_Esperanza
Geplaatst: 22-10-13 07:27
Ik heb tot nu toe alle topics stilletjes meegelezen. Maar dit is een reactie waard. Wat een fantastische pony:D. Ze geniet gewoon van al die aandacht. Verheug me op the next one
Ik ben ook zo een stile meelezer maar deze is i.d.d. een reactie waard. Zit hier in mijn uppie te brullen van het lachen en wat heeft ze toch een heerlijke toet. Briljant dit.
Ohhhh hier moest ik toch ook echt mee lachen. Geweldig leuke eigenwijze kop heeft het beestje trouwens ook. Heerlijk toch, dat het beest overal aan gewend raakt op zo'n speelse manier. Ik mis alleen de skiebroek, eigenlijk ...
Bedankt voor alle geweldige reacties! 5 pagina's alweer!
KoudbloedKim schreef:
Jeeeetje, dat koppie van haar wordt met de dag arroganter!! Daar krijg je vast nog heel wat mee te stellen later. Ik volg al je topics en vind Lola echt geweldig.
hahah geweldig! Echt leuk dat je dat met d'r doet Ben al weer benieuwd naar het volgende topic
Siepie
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-13 20:51
Bedankt!
V_eraa schreef:
hahah geweldig! Echt leuk dat je dat met d'r doet Ben al weer benieuwd naar het volgende topic
Volgende topic is een topic met de 'normale' foto's hoor, zonder poespas Ik zal in tussentijd weer eens creatief zijn, want over 2 weken heb ik weer een weekje vrij dus dan heb ik genoeg tijd om Lola weer toe te takelen