Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cynthia82 schreef:Fi is ook geen Welsh Cob, maar partbred en jij was bij de keuring van het NWPCS. Ti en Fi zijn ingeschreven bij het WPCV (ander stamboek)
Bij NWPCS en WPCV zijn dezelfde secties maar het zijn andere stamboeken. Dus je komt er dezelfde soort pony's tegen
Ik heb zaterdag ook zat cobs gezien hoor

Is het zelfde vragen als 'wat is het verschil tussen een labrador en een golden retriever?' Dat verschil ken je denk ik wel? Voor een leek bijna het zelfde en de meeste mensen zullen zeggen dat de golden retriever lang haar heeft en een labrador kortharig is. Cynthia82 schreef:Twee jaar geleden waren er bij de show (dus geen keuring waarbij je commentaar krijgt op je fokproduct) van het WPCV maar twee partbred veulens. Ik heb geen zin in al die moeite en stress voor die pony's als er maar één andere pony in dezelfde categorie is en je ook niets te horen krijgt over wat ze van je pony vinden.
Dan vind ik een echte keuring beter. Daar kan je een premie krijgen en wordt ook verteld wat ze van je pony vinden (goede en minder goede eigenschappen). Daar heb je veel meer aan.
En Madelon, volgens mij was het afgelopen zaterdag een keuring van het NWPCS toch? Dat is dus iets anders dan een show van het WPCV![]()
Heb je enig idee hoeveel partbred veulens er waren? Met andere partbred-categorieën heb ik niets van doen.
En Miranda, een Daisy zal je daar zeker niet tegenkomen. Zij is Haflinger
Jorretje, 11 krijgt zeker een plekje in huis

En foto's zat, dus je kan ze uitgebreid blijven volgen 
Je kan bij het NWPCS alleen keuringen lopen als je lid bent, bij het WPCV hoef je geen lid te zijn om shows mee te lopen.
Gewoon een keuring meelopen, hartstikke leuk! Ik wil wel mee hoor
Cynthia82 schreef:Nu nog een chauffeur met e-rijbewijs, aangezien mijn vaste chauffeurinheel zielig thuis zit met een op drie plaatsen gebroken enkel
O, en als we dan toch bezig zijn: Ti & Fi zoeken ook nog een verzorgster voor komende winter in Hazerswoude
(Reeuwijk)
vind de rest ook vast niet erg!
vet jammer... Cynthia82 schreef:Nu nog een chauffeur met e-rijbewijs, aangezien mijn vaste chauffeurinheel zielig thuis zit met een op drie plaatsen gebroken enkel
O, en als we dan toch bezig zijn: Ti & Fi zoeken ook nog een verzorgster voor komende winter in Hazerswoude
Ik mag een 1 en 1,5paardstrailer trekken met onze Volvo 
Cynthia82 schreef:Nu nog een chauffeur met e-rijbewijs, aangezien mijn vaste chauffeurinheel zielig thuis zit met een op drie plaatsen gebroken enkel

Rachel, heb je echt gekeken hoe lang het fietsen is?