Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cynthia82 schreef:Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
De eerste foto gaat ook zeker zo groot mogelijk aan de muur! Ik heb iemand gevraagd om het verkeersbord weg te werken en dan hoop ik dat hij 50x75 afgedrukt kan worden
MaisieNou, nu zijn we op pagina twee. Heb je in stilte genoten van de vergelijkfoto's?
Mommy, ik ben nogal verslaafd aan foto's en ik denk dat ik die galopfoto van mama, die van Ti en een galopfoto van Fi (die ik dus nog moet maken) met z'n drieën naast elkaar hang in de 30x30 lijstjes boven mijn bank
Enne, Fi weet inderdaad héél erg goed hoe pretty ze is, arrogantje![]()
Babsding, zo kijkt ze dus constant! En ik kan het niet weerstaan... Zie je het al voor je dat je na een uitgebreide knuffelbeurt naar huis wil, bij haar wegloopt en ze dan huppelend, bokkend en stuiterend (en vaak ook hinnikend) achter je aankomt en je dan met dat bekkie aankijkt? Dan ga je toch niet weg? Zélfs niet in het weer van vandaag![]()
Tjinta, ik vind het moeilijk. Als ik zo deze twee foto's vergelijk, denk ik: Ja, ze lijken zeker op elkaar! Maar lijken D-pony-veulens van een maand niet allemaal op elkaar, hebben die niet allemaal ongeveer dezelfde bouw? Ook vind ik het lastig om door de kleur en het mannelijke en vrouwelijke van die twee heen te kijken. Ze hebben allebei een vreselijk lieve blik, alleen is die van Ti liefliefmannelijk en die van Fi liefondeugendstoutsupervrouwelijk. Lastig dus...
Stalmiracle, ik weet heel goed hoe de bloemetjes en de bijtjes, eeeh.... de merrietjes en de hengstjes werken hoor
Ik maak jullie allemaal vergelijkfoto's-verslaafd
Ik zal zo eens kijken of ik een mooie vergelijkfoto van Ti en Dais (van toen ze twee was) heb en zal die dan in Ti's topic plaatsen
Cynthia82 schreef:TiSento heeft nooit in de opfok gestaan, en Fi gaat daar ook niet naartoe.
Ze blijft ook niet bij Daisy, want jonge paarden horen 24/7 buiten te lopen en niet hele dagen in stal te staan.
Ti en Fi gaan samen naar een plek waar ze hele dagen buiten kunnen lopen.
Enne, Fi heeft genoeg tijd om te slapen, want ik werk de hele week, dus dan kan ze slapen wat ze wil
gekvanfleur, ik ben benieuwd naar jouw Haf!!
miranda1967 schreef:Cynthia82 schreef:TiSento heeft nooit in de opfok gestaan, en Fi gaat daar ook niet naartoe.
Ze blijft ook niet bij Daisy, want jonge paarden horen 24/7 buiten te lopen en niet hele dagen in stal te staan.
Ti en Fi gaan samen naar een plek waar ze hele dagen buiten kunnen lopen.
Enne, Fi heeft genoeg tijd om te slapen, want ik werk de hele week, dus dan kan ze slapen wat ze wil
gekvanfleur, ik ben benieuwd naar jouw Haf!!
Volgens mij haal ik één en ander door elkaar heen ..voor mijn gedachten is de opfok ergens op de wei staan tot ze 3 jaar oud zijn ...en dat ging Ti toch doen nadat hij bij mams wegging ?
Maar Daisy staat toch ook 24/7 buiten ? of is dat alleen in de zomerperiode ?
Waar ben ik in mijn gedachten dan fout gegaan ? (je kan wel zien dat ik zelf nooit een eigen paard heb gehad..)