Merrie rechts is wel wat onrustig, maar weet niet of ze anders ook zo is? Veel schuren, met achterbenen richting uier slaan, veel staartbeweging en nu ook wat schrapen...
5 juni geïnsemineerd met Upgrade (diepvries) dat was de derde keer en dat "leek" niet te pakken 28 juli toen geswitcht naar vers sperma van Van Gohg...
hihi als het een mens was geweest dan was ze nu niet z'n vriendelijk iets geweest Hihi maar ik ben benieuwd wat er uit komt.
Janski
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-13 12:47
5 juni naar nu is 356 dagen vorige dracht was 357 dan is ze dus al over de datum maar ze staat meestal bijna twee weken te lang...
en van 28 juli naar nu is 303 dagen...
Ik heb dus nu echt geen idee van welke hengst er iets uit komt
fokfanaat
Geplaatst: 27-05-13 12:48
volgens mij kan het niet floor, niet alleen moet er een ei zijn ook kwa baarmoeder enzo moet het echt hengstig zijn, voordat ze insemineren. en dat is echt niet aan de hand geweest als ze al drachtig is.
een vrucht van meer dan 50 dagen is ook niet over het hoofd te zien toch.
Janski
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-13 12:59
Ik heb dus net gebeld met Voortplanting op de Uithof
Het kan wel... ze is niet vanzelf hengstig geworden, maar gespoten en het kan ook zijn dat er in het begin van de dracht nog een verdwaald ei toch springt zeggen ze.
Zt schijnt dat ze er wel eens meer een missen.. Ze was ook een keer wel drachtig, maar toen was de vrucht te klein en die is niet blijven zitten...
Ik dacht ook .. dat bestaat niet!! Maar ja als de uithof mij zegt "ja dat foutje komt ook hier wel eens voor" Dan sta ik nu wel redelijk te twijfelen.
303 dagen, geef het nog een week of twee dan zitten we op 317.. dat is wel erg vroeg niet?? Het komt niet vaak voor (ik acht het ook niet waarschijnlijk).
ja of het zit er nog 4 weken dat kan ook natuurlijk
Laatst bijgewerkt door Janski op 27-05-13 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja ik moet heel eerlijk zeggen dat toen ik op de 30 dagen scan een heel veulen embryo zag ipv een blaas ik wel verbaasd was... Het was echt een drama met insemineren vorig jaar weet je nog ..