@nevergiveup als het een datum is dat ik ook kan dan kan men in omgeving mooi carpoolen woont 15 minuutjes van amersfoort bijvoorbeeld af
flare
Geplaatst: 16-05-13 15:46
Ze is zooooo schattig! Jullie hebben het echt verdiend!
Anoniem
Geplaatst: 16-05-13 15:47
Vqn harte met deze knape meid , was gezellig gisteren!
vigo_is_lief
Geplaatst: 16-05-13 15:48
Wat een mooi veulen had eigenlijk wel iets bonts verwacht eigenlijk
Roosje01
Geplaatst: 16-05-13 15:50
Als er een 2e datum komt ergens in juni ga ik proberen vrij te krijgen van werk. Ik neem dan Yinthe mee en heb nog 2 plaatsten over eventueel 3 als mense het niet erg vinden krap te zitten. We vertrekken vanuit spijkenisse via dordrecht richting utrecht naar drenthe. Liefste heb ik graag iemand met nog een rijbewijs erbij zodat we het rijden kunnen afwisselen. Of als 2e optie met een ploegje van zuidholland verzamelen op rotterdam centraal en met de trein erheen.
een ''super'' stille meelezer heb het gister de HELE dag gevolgt geweldig en ook heel lief hoe ze nu lekker met mams in de wei loopt vond het ook super om het gister avond de geboorte te zien !
Heerlijk .. nog weer even op stal!! Je foto's en filmpje zijn echt mooi . Wat een plaatje is ze .. dat zigzag streepje over haar rug en dat staartje .. zo vrolijk!! En haar beentjes .. wow .. heeft ze vannacht stiekum een work-out gedaan ofzo? Ze zijn al zo gespierd
plovesb
Geplaatst: 16-05-13 16:09
Nogmaals gefeliciteerd! Wat een prachtig veulen Heb het gister ook helemaal gevolgd! Heb het al een aantal keer mee mogen maken in het echt, maar het blijft prachtig om te zien ondanks dat het op de computer is haha
Gytrash24
Geplaatst: 16-05-13 16:20
Mocht het niet te druk worden voor mams en dochter en hun eigenaar natuurlijk. Zou ik ook best wel 1 van de 2 dagen langs willen komen. Mijn cameratje jeukt helemaal van het zien van deze knapperds haha. Laat maar weten of het uit komt, zo niet tja helaas haha.
wat een geweldig beestje! ik had het gister ook helemaal opgenomen omdat er niemand reageerde toen ik vroeg of iemand het op kon nemen nu is het toch nog gefilmd haha.
Ik ben verlieft! Wat een parmantig dametje en een prachtig klein kolletje heeft ze..
Lori
Geplaatst: 16-05-13 16:34
Ze is genoemd naar een deel van mijn naam .... - May Flower .
Echt enorm blij dat het goed gegaan is, volg Joy nu al enkele jaren op bokt en ga deze nu ook zeker volgen zolang er foto's en nieuws over haar komem . Joy gaat wel altijd m'n lievelingetje blijven maar ben enorm benieuwd hoe Mayflower uitgroeid
Laatst bijgewerkt door Lori op 16-05-13 16:43, in het totaal 2 keer bewerkt
Astaloca
Geplaatst: 16-05-13 16:37
Wat een plaatje! GEFELICITEERD!! Je verdiend dit prachtige ding!
Hartelijk gefeliciteerd met deze knappe dame en wat geweldig dat alles goed is gegaan. Ik zat met tranen in mijn ogen van blijdschap tijdens het filmpje. Ik ben zo ontzettend blij voor jullie dat alles goed is gegaan.
De laatste week trouw iedere avond gekeken en net de geboorte gemist. Wat een prachtig veulen is het geworden. Ze maakt alle ellende van vorig jaar dubbel en dwars weer goed. Gefeliciteerd
Ze zijn zo mooi, ik kan zowel zondag als maandag niet hopelijk wel met vervolg meeting..
Nogmaals gefeliciteerd!
_Mara_
Geplaatst: 16-05-13 16:52
Jaaa, daar is ze dan! Gisteren vol spanning meegekeken en vandaag zitten wachten op een topic. Echt een super leuk veulen! Blijf me erover verbazen hoe snel ze stevig op hun benen staan, gisteren na de geboorte duurde het wel even voordat ze niet meer door de stal zwalkte. Ik blijf volgen!