haha ik zie haar al zitten aan de bar met haar appelsappie,zo te zien vind ze het t een straf z''n pakje Knap hoor zo achteruit lopen,en ik maar wachten tot je struikelde ik heb er alleen geen geluid bij????Spannend wat er in de maak is,ik ben erg benieuwd
haha, ja ik weet dat er een paar gaten in dat pad zitten....maar waar? vandaar mijn geklungel op het eind er zit geen geluid bij. dat heb ik maar uit gezet op mn foon, want ik bep altijd veels te veel
xElienx schreef:sandra3235 schreef:haha ik zie haar al zitten aan de bar met haar appelsappie,...Sil bobt Haha!! Wat een leuke filmpjes. Ze is echt wel knap. En ze kijkt ook heel blij haha.
andere tietje maakt ook vorderingen begin nu wel de veulenkriebels te krijgen nu er echt vooruitgang te zien is
neen dat wil ik de mama's niet aandoen he was je kans he om die bleekscheet op logeerpartij te hebben
Wat een knappe pappa en mamma heeft het toekomstige aardbewonertje toch! Ben benieuwd wat eruit komt zeg!
aardbewonertje is nu nog een holbewonertje San, jaa dan ben ik straks aan het waken bij de verkeerde bleekscheet dat gaat niet werken hoor.
dat shiet al lekker op als ik het zo lees. Elien voor je het weet is het zover. Maar eerst ik nog hoor....