het is redelijk vol ja. moet nog iets meer zei jody maar t hoeft niet zo heel lang meer te duren. we wachten af. wouw eigenlijk zaterdag gaan kijken bij de hengstenkeuring maar t is een uur rijden voor mij en wil het eigenlijk t liefst niet missen als het er is (A) daarnaast gaan we nog even naar een open huis hier uit de buurt kijken (miss ga ik op me zelf wonen met al me paardjes lekker bij huis nu heb ik er 1 (+1 in de maak) bij huis en nog 1 op stal. maar zou super zijn als die ook thuis staat )
Joowtje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-13 09:49
zoo weer foto's gemaakt.. de pony's hebben het koud en bom is al flink uit der wintervacht dus een fleece dekentje was gister en vandaag niet te missen. die hebben we maar weer om gedaan
jaaa zekers ze loopt al bijna wijtbeens whahahaha nee dat nog niet maar merk dat ze er wel dat ze last van der buik heeft dat die in de weg zit ik blijf benieuwd en verrast wanneer de beeb komt (thuis wordt de kleine nu druif genoemd (A) whahah)
brrr.. wordt nu wel spannend hoor. uit der uier komt doorzichtig (heel licht geel) prut uit.. en het plakt ontzettend. der uier is heel erg stevig aan het worden en ze eet wat minder dan normaal en der banden zijn drilpudding.
jaa heel spannend. de kleur iets ietje, een fractie geler geworden. maar ik ga nu alvast maar in me bed liggen, dan kan ik er vannacht met een gerust nog eventjes uit welterusten iedereen
nu wordt het toch wel heel dichtbij. der hars/biest (hoe je het wil noemen) is nu eigenlijk niet meer doorzichtig.. ze heeft een enorm dikke kling. ze is best onrustig al en der staartje de heletijd een beetje omhoog staand (A) we houden het nu met zn 2en in de gaten
Gefeliciteeeeerd... Maar waarmee wat is t geworden?!
Joowtje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-13 02:19
ENNNN t is een merrie!!
bommetje ging om 00:19 liggen en ik was een berichtje aan het neer zetten op het topic toen wij dachten we gaan! dus wij er naar toe en toen lag het er al 1/3de uit om 00:25 is uiteindelijk dit prachtig veulentje geboren
daar maar eventjes in der zebrapakje gehezen want ze stond wel erg te rillen.
ondertussen de andere pony apart gezet en die is meteen door het hek gevlogen weer terug naar bommetje. hij staat nu lekker buiten en dina met het veulen staan binnen en een schot er tussen gezet!
toen ze geboren was was het 2 minuten en toen stond het kleine ding al. ze staat heel stevig op de beentjes alleen het zoeken naar de uier was heel moeilijk. uiteindelijk heeft ze die gevonden (met hulp en nu net alleen). nu alleen nog op de eerste mest wachten.