Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
beaversrun schreef:22 jaar en drachtig voor verkoop??
Wat ziek.
Is idd. bijzonder,dit zullen weinig mensen doen ja...
wellicht om half 4 straks een spannende update

Wist nieteens dat dat nog kon op die leeftijd. Hopen dat het allemaal goed verloopt en dat er een leuk en bovenal gezond dier uit komt. speurneusc schreef:lijkt mij dat een eigenaar dat wel even zelf uitmaakt, dat hoeft een ander niet voor haar te doen. kom zeg. ga lekker je eigen pony's houden, fokken, dekken en wat je er zelf mee wil....
jaloers??? ga het zelf dan beter doen, kunnen wij eens gaan gallen
beaversrun schreef:speurneusc schreef:lijkt mij dat een eigenaar dat wel even zelf uitmaakt, dat hoeft een ander niet voor haar te doen. kom zeg. ga lekker je eigen pony's houden, fokken, dekken en wat je er zelf mee wil....
jaloers??? ga het zelf dan beter doen, kunnen wij eens gaan gallen
Niet gelijk gaan huilen huilebalkje.
Ik vind het niet kloppen en vooral een zwak excuus,dat mag gezegt worden en als jullie daar niet tegen kunnen moet je het lekker voor jezelf houden en het niet op internet gooien
beaversrun schreef:Ben ik helemaal met je eens dat is puur voor de manier waar ze zelf op reageerd.
Kijk er zijn verschillende meningen en dan komt er een wijsneus over "gallen"??
Als je dit soort dingen op internet zet kun je verwachten dat niet iedereen daar mee eens is.
Ok,had niet hoeven zeggen dat ik het ziek vind maar goed dat staat er nu en mijn mening veranderd er niet door.