Jeumig wat een buik! Ik hoop voor de merrie dat het snel komt
lisch
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-13 10:09
hallo!!
fiebie! leuk dat je langs komt aankomende maand! even bij je naarling kijken en direct veulentjes bezoek carina tuurlijk! incl nat foto
met de merrie gaat heel goed! ik zal 1 deze dagen weer foto's maken nynke ik ben ook heeeel erg benieuwd! droomde vannacht voor het eerst over het veulen een prachtig luxe merrie veulen mega groot en bruin met erg weinig wil ze was igg bijzonder mooi in mijn dromen
als ik het niet vergeet zal ik straks uier foto maken dat vergeet ik steeds..
lisch
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-13 22:42
fotos!
actie! dikkerd schudden met die buik
ze maakt het goed blijft harsen maar niet genoeg dat ik denk dat het dit weekend als komt.. geboortemelder ligt inmiddels ook klaar voor gebruik maar hoeft nog niet op
Spannend, Ella (ook gedekt door Cadans M) is 26 maart uitgerekend. Heeft niet zo een dikke buik (ze moet nog 4 worden, scheelt denk ik ook wel), maar wel al volop melk over haar benen lopen sinds afgelopen vrijdag .... Ik hoop snel op een veulen. Papa ontwikkeld zich in ieder geval echt super en doet het goed onder zijn nieuwe ruiter!!
BigOne
Geplaatst: 14-03-13 23:22
Mooie papa, als er twee uitkomen dan doe mij er maar eentje .
oeeehhh! ik ben heeeeel benieuwd wanneer halencia dr half broertje of zusje komt:D had de foto van olivia al op fb gezien... wat een buik he lisch! Ik denk dat mams blij is als het veulen er is hihi! succes nog met het wachten!