Ze moet nog wel even wachten tot 320 Maar mijn gokje van 7 juni gaat ze zo met dit uier vast niet halen, of ze moet ineens wel stil blijven staan. Hoop ik niet voor je hoor!
Set_Elkol
Geplaatst: 04-05-13 14:11
wat een ontzettend lange benen heeft dat halfbroertje die foto rechtsboven, sjongejonge.
Lindor92
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-13 15:36
jaaa mooi veulen he! ben benieuwd of die van mij ook zo groot wordt. Amaretto was wel een vrij groot veulen.
En ik ben Happy! Net even weer met de camera bezig geweest aangezien ik hem vorige week zaterdag niet aan de praat kreeg. En hij doet het! het probleem was heel simpel: de verlengsnoer deed het niet
Tjinta
Geplaatst: 04-05-13 15:47
Kun je nu ook lekker vanuit huis, of zelfs vanuit je bed gaan waken??
moet nog even kijken of het uit bed gaat lukken, had 2 jaar geleden een tv/computer scherm, maar die heeft mijn broer nu in zijn huis omdat die ook van hem was... volgens mij kan ik de antenne niet op mijn laptop aansluiten. dus moet dan even een ander tv'tje regelen
Nou ben ik een pannekoek wat betreft kleurvererving maar ik dacht altijd dat het Agouti gen dat zorgt dat een zwart paard bruin wordt dominant is en dat je dus alsnog een bruin bonte kan krijgen omdat het veulen dat van de moeder mee kan krijgen, hoe zit dat dat precies aangezien jij zegt dat het veulen sowieso zwartbont gaat worden.
Verder vind ik het een mooie combi en weet ik zeker dat er hoe dan ook een mooi veulen uit gaat komen.
uhm ik heb ook niet zo veel verstand van kleuren. mij is verteld dat de hengst homozygoot zwartbont is en altijd zwartbont doorgeeft.
Heb alleen nog meer veulens van hem uit frieze merries gezien, die zijn wel zwartbont. heb dus nog geen veulens uit warmbloed merries gezien van deze hengst... dus zie wel
mwah daar twijfel ik ook nog een beetje over, maar ik ga me meer focussen op merrienamen omdat ik eigenlijk steeds meer het gevoel krijg (en vooral hoop) dat het een merrie wordt
Als het een hengst wordt, geef ik hem een naam dat aansluit bij Amaretto
Dat de vader homozygoot zwart is wil alleen zeggen dat het veulen nooit vos kan worden. Maar moeder kan haar agouti gen ook meegeven aan het veulen, en dat maakt een zwart paard bruin, dus bruin kan het veulen ook worden.
oh zal best kunnen. ik heb er niet zo veel verstand van tegen mij werd gezegd dat het veulen zwartbont zou worden. maar we zien wel
Lindor92
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-13 09:57
16 mei merrie JustHorez 20 mei hengst Arc_En_Ciel 26 mei merrie Hannemarie (bruinbont) 28 mei hengst Manda (bruinbont) 28 mei merrie Justahorse 28 mei merrie micksage 29 mei merrie Lisette1990 1 juni merrie charissa134 (zwartbont) 2 juni hengst lisettexx (bruinbont) 4 juni merrie AnnoDomino3 (zwartbont) 5 juni hengst Olympico (zwartbont) 6 juni merrie Quibje (bruinbont) 7 juni merrie Tjinta 8 juni merrie Samir (bruinbont) 9 juni hengst Set_elkol (bruinbont) 10 juni hengst Just_Sannee 11 juni merrie C2012 (bruinbont) 13 juni merrie blauw00gje 14 juni hengst Frummels 14 juni hengst Mona14 (bruinbont) 15 juni hengst IzAw (bruinbont) 15 juni merrie _Patrick_ (bruinbont) 17 juni merrie Ymor (zwartbont) 18 juni merrie Polleman (bruinbont) 18 juni merrie sliertje (zwartbont)