Maar je kijkt toch hopelijk niet naar de cijfertjes? Want Dais-kennende houdt ze zich daar toch niet aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Happy, mócht je nou toevallig een keer niets te doen hebben, kan je mijn "Bijzonder kleurtje in de maak' deel I lezen (link in mijn openingspost). Na het lezen van 72 pagina's weet je alles!
Dankje, Lauwterd!
Rachel, ik hoop zo dat het dit jaar hetzelfde werkt als de vorige keer: De meeste stemmen gelden!
Cynthia82 schreef:Ja, Tjinta, en dit jaar ook het geslacht goed, graag
Gezellig, Rachel! Heb je ook een gokje gedaan?
Luna, ja, gewoon, jaDat topic had 72 pagina's, dus is zo gebeurd, toch?
Nee hoor, ik hield de gokjes bij. Op pagina 61 (geloof ik) staat het laatste overzicht. Dus daar staan alle gokken in
Jasia, bedankt voor je begripEn ja, ik kijk wel naar de cijfertjes, alleen draai ik ze om. Dus ik lees niet: 'Days (Dais
) since: 224', maar 'Days untill'
Thanks, Sammyoo! Kom je tegen die tijd gezellig op kraamvisite?
Moor, het wordt écht geen hengst! Ik vertel YWC wel dat het een hengst is en pas als je je 'prijs' in ontvangst hebt genomen, zeg ik dat het een merrie is. plan?![]()
Gelukkig gaan we éérst naar de film voordat je verliest, anders ben je zo chagrijnig
Maar wat heb je gegokt?
Chaar!!! Fijn dat je je even voorstelt, ik wist al niet wie je was
Verzorg je nu bijna Daisy een jaar? Dat is wel sneu, een jaar lang bijna een paard verzorgenSorry
![]()
Dat hoop ik ook, Chaar!
O, en ik zal je even voorbereiden, als dat koppie eruit komt en ik zie valk, ga ik janken denk ik
(Dat ga ik toch wel, maar goed...)
Pretty, Nou, prima, dat is dan geregeld! Ik kom de baby brengen en dan breng ik Sjees gelijk weer even naar Sublime. Ik ben er dan toch bijna
Sinds maandag krijgt ze merriemuesli, het komt echt steeds dichterbij!!
YWC schreef:Cynthia82 schreef:Ja, Tjinta, en dit jaar ook het geslacht goed, graag
Gezellig, Rachel! Heb je ook een gokje gedaan?
Luna, ja, gewoon, jaDat topic had 72 pagina's, dus is zo gebeurd, toch?
Nee hoor, ik hield de gokjes bij. Op pagina 61 (geloof ik) staat het laatste overzicht. Dus daar staan alle gokken in
Jasia, bedankt voor je begripEn ja, ik kijk wel naar de cijfertjes, alleen draai ik ze om. Dus ik lees niet: 'Days (Dais
) since: 224', maar 'Days untill'
Thanks, Sammyoo! Kom je tegen die tijd gezellig op kraamvisite?
Moor, het wordt écht geen hengst! Ik vertel YWC wel dat het een hengst is en pas als je je 'prijs' in ontvangst hebt genomen, zeg ik dat het een merrie is. plan?![]()
Gelukkig gaan we éérst naar de film voordat je verliest, anders ben je zo chagrijnig
Maar wat heb je gegokt?
Chaar!!! Fijn dat je je even voorstelt, ik wist al niet wie je was
Verzorg je nu bijna Daisy een jaar? Dat is wel sneu, een jaar lang bijna een paard verzorgenSorry
![]()
Dat hoop ik ook, Chaar!
O, en ik zal je even voorbereiden, als dat koppie eruit komt en ik zie valk, ga ik janken denk ik
(Dat ga ik toch wel, maar goed...)
Pretty, Nou, prima, dat is dan geregeld! Ik kom de baby brengen en dan breng ik Sjees gelijk weer even naar Sublime. Ik ben er dan toch bijna
Sinds maandag krijgt ze merriemuesli, het komt echt steeds dichterbij!!
YWC leest mee hé. Hoe durf je een oude man (volgens jullie toch) zo bedriegen![]()
Pretty, je kan ook je merrie naar Sublime brengen hé. Hij heeft al een merrie van 1m22 gedenkt en dat is allemaal goed verlopen.
pretty schreef:Ik was al aan het denken welke merrie ik naar Sublime kon brengen,maar ik zie het toch niet goedkomen,de grootste minimerrie is hier 86 cm ofzo en dan rest me nog één grote warmbloedmerrie van 1m68![]()
Arme Sublime!