Wat leuk! Gefeliciteerd, grappig hè dat het zo onverwachts kan zijn, ze heeft je mooi voor de gek gehouden Gaat ze vanavond gelijk al naar de stal? Net op tijd af of niet dan? Alsof ze erop gewacht heeft... En een leuke datum!
Gefeliciteerd!!! Wat een mooi veulen Zijn je stallen al klaar? Ziet er goed uit in ieder geval! Ben benieuwd wat voor naam de uk krijgt -hoe heet mama eigenlijk?-
Kaatastrof
Geplaatst: 10-11-12 19:46
YamaSaki schreef:
Gefeliciteerd!!! Wat een mooi veulen Zijn je stallen al klaar? Ziet er goed uit in ieder geval! Ben benieuwd wat voor naam de uk krijgt -hoe heet mama eigenlijk?-
De naam had ze vernoemt in haar bericht, haha, het veulentje heet moon en de merrie Sara.
Voor zij die het vroegen, ja de stallen staan af, elke nacht staan ze netjes veilig en warm weet er iemand waar ik een deken zou vinden voor het veulen als het toch te kou zou worden? mama haar probeersel lukt niet groetjes iik ga een topic maken voor moon op te volgen net als haar mama de link zal ik hier ook plaatsen
Ja kan eens bij een arabieren fokker informeren, Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet denk dat jou veulen een deken nodig heeft hoor. Ze ziet er niet iel uit. En zit ook niet echt dun in de vacht. Ze worden er heel sterk van hoor. En zeker als ze in de nacht binnen staan zou ik ze niet zomaar een deken om doen.
Als ik jou was zou ik toch een deken aanschaffen veulen is nu nog erg jong en ligt veel in het natte gras kan zo een longontsteking oplopen! Ik zou geen enkel risico willen nemen...
Deken achter de hand hebben is wel handig, maar denk dat je het ding zo lang mogelijk zonder moet laten staan. Ze kunnen wel een stootje hebben als ze een vacht ontwikkelen