Hey wat leuk kom ik zomaar een halfzusje van mijn paard cash yew tegen! Wij hebben 3 jaar geleden en velen van Casanova boy bij onze merrie gefokt. Sinds en paar weken is zij onder het zadel.
BeauKate
Geplaatst: 01-07-12 22:00
leuk hoor zo'n lieverd, ze is wel een eye catcher!!!!
Dank jullie allen voor de leuke reacties . Leuk om te lezen dat jullie haar een leuk veulen vinden.
Nemurin ik kijk daar wel door heen maar de jury van een GrP. keuring kijken daar niet door heen denk ik. Twee jaar geleden met [paard] keken ze daar ook niet door heen. Die stond ook een klein beetje voorover maar ze bewoog wel heel erg leuk. Ze kreeg geen hoge waardering en later kreeg ik van de stamboek inspecteur nog de reactie "Jammer van het veulen, maar de moeder is ook niet zo bijzonder" ik uh . De moeder is Ster bij het GrP, predikaat hebben ze haar zelf toegewezen, dus vond die opmerking zeer misplaatst. Mensen om mij heen begrepen niet waarom ze een lage waardering kreeg en ook de hengstenhouder van de vader hengst begreep het niet. Maar goed dit alles weerhoudt mijn vader niet om naar de keuring te gaan, de resultaten zullen hem een worst zijn, hij vind het gewoon gezellig
Gefeliciteerd met dit mooie veulen! Leuk die foto's ook van haar in actie
sanneloveyou
Geplaatst: 03-07-12 18:38
wat een mooierd
jmvdh
Geplaatst: 03-07-12 19:38
Wat een leuk veulentje!
rocymax
Geplaatst: 03-07-12 19:43
Oh wat is ze mooi gegroeid Ik blijf haar geweldig vinden Ik ben benieuwd wat ze in Tolbert zeggen Mooie fotos
Anoniem
Geplaatst: 04-07-12 10:21
Iedereen weer heel erg bedankt voor de leuke reacties.
Ze is echt een prinsesje, nu maar hopen dat ze op de keuring ook het hart weet te stelen van de jury. Binnenkort haar mams even toileteren, die ziet er momenteel uit als een wilde bospaard
Fantast wat leuk een half zusje. Uit wat voor merrie?
LHS ha ha ha ha Gronings bospaard
Anoniem
Geplaatst: 15-07-12 01:36
Zaterdag is onse kleine prinses naar de keuring geweest. Ze was zoals verwacht wel vrij luxe vergeleken bij de andere merrie veulens in haar rubriek. Wel stal ze de show door steeds haar moeder uit te dagen *mama toe speel met mij*. Hiermee liet ze zich van haar grappigste kant zien, je zou bijna zeggen dat ze een hengsveulen is .
Ik heb helaas maar een paar foto's die helaas ook niet zo duidelijk zijn maar het geeft iig een beetje een idee van hoe ze er bij stond op de keuring.
Ze kreeg voor type een 7, Hoofd/nek 7, hals 6, schouder 7, schoft 7, rug/bovenlijn 7, voorbenen 6, achterbenen 7, hardheid 8, Stap 7, draf 7, stuwkracht 7, spuplesse 6 correctheid 7. Totaal 69.5 met de opmerking Chique veulen die nog wat jong aan doet en een wat stekerige draf laat zien. We zijn heel erg tevreden met het resultaat.
Ze blijft geweldig! En het rode lintje zou ik zeker trots op zijn. Die eerste foto vind ik erg leuk: mama..doen we hier??
Anoniem
Geplaatst: 15-07-12 21:54
Ja ik had er wel al wat rekening mee gehouden dat ze haar wat chique zouden vinden. Dus was al lang blij dat ze een 2e premie heeft gekregen en het is maar een half puntje van een eerste premie af dus echt dik tevreden hoor.
Pammes ze was ontzettend speels en dacht dat de ring de speeltuin was. Coninue steigeren tegen mama aan op een manier van "Toe mamma spelen!"
Ik heb hier nog een leuke foto die door iemand anders is gemaakt.