Phoe hoef ik bij annelie niet te proberen aan de speentjes zitten . En die heeft al flink uier . Nou tegen einde van de week zullen ze wel bevallen . Goed weer dan
Dames van mij kunnen het ook niet waarderen hoor, maar ik grijp 2x per dag naar hun "tieten". Ze wennen er maar mooi aan, en anders met de kont tegen de muur ofzo...
En ja, heb ook hoop op de hogere temperaturen straks.
jolandje
Geplaatst: 23-04-13 09:09
ik krijg bij mijn merrie glowy ook helemaal niks uit de uier, ze vind alles wel goed trouwens, maar ze zit al op dag 345 vandaag, pffff, lang duurt dat wachten he? (topic staat in onderschrift voor de liefhebbers)
Nou, hier een rustig nacht, zo maar eens kijken want natuurlijk kan er theoretisch bij Madelief ook iets gebeurd zijn (die heeft geen melder om en zit ook binnen haar marge van bevallen) Was wel blij met goede nacht want de nacht ervoor heel slecht geslapen door mega spierpijn!
345 is overigens echt fiks lang! Draagt jouw merrie altijd zo lang?
jolandje
Geplaatst: 23-04-13 09:22
ik heb haar in November drachtig gekocht, maar van een heel goed adres en ook betrouwbaar, volgens vorige eigenaar heeft ze vorig jaar haar veulen op 321 dagen gekregen, dus kun je nagaan hoelang we al waken dit is haar vierde veulen
ja, van mij mag het wel komen, liever niet vandaag overdag op de wei, haha het is koud en regent hier , maar vanavond in de warme stal mag voor mij hoor, dan hebben we nog even rust voor de andere merrie gaat, die gaat in mei
Hier ook koud nu dus snap helemaal dat ze het nog even binnen houden! Komen een paar mooie dagen aan dus kommaarop! Die van mij liefst allebei meteen, dan ben ik van het waken af en kan ik gaan zwijmelen!
jolandje
Geplaatst: 23-04-13 09:59
ooooh ja heerlijk zwijmelen, ik verheug me zo op die kleintjes, ze zijn zoooo leuk ben ook heel benieuwd naar die van jou, draak geeft prachtige veulens, en vaak leuke kleurtjes door
Nope, en uier is bij beide dames ook weer wat dunner... Schuilstalletje net helemaal lekker fiks uitgemest, aangezien Rose er veel in ligt gok ik dat zij daar zal bevallen... Maar het zou mij verbazen als er vanavond wat komt (tuurlijk komt het juist dan!)