Takoda '' iedereens vriend ''

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WildJes

Re: Takoda '' iedereens vriend ''

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 21:23

Wat een knap veulentje ;) Dat filmpje is ook leuk,schattig om z'n kleintje te zien rennen :):)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 21:28

ben er ook :D

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 21:32

Oh ik ben helemaal verliefd! Wat een heerlijk scheurmonstertje! En wat doet Iris het goed!

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 22:45

Hij is echt grappig, vandaag heeft hij bedacht dat hij zijn moeder wel als klimrek kan gebruiken :D Zal eens kijken of ik dat op film kan krijgen. Vandaag viel me ook echt op dat hij krachtiger wordt in zijn achterhand en dat hij die minder vaak zover naar achteren zet.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 22:48

Esther,komt echt goed hoor,geloof me ;)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 09:11

Bassenqua schreef:
Hij is echt grappig, vandaag heeft hij bedacht dat hij zijn moeder wel als klimrek kan gebruiken :D Zal eens kijken of ik dat op film kan krijgen. Vandaag viel me ook echt op dat hij krachtiger wordt in zijn achterhand en dat hij die minder vaak zover naar achteren zet.

Haha! Ben benieuwd of je daar beelden van kunt krijgen :))

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 10:19

Ik laat elke keer de foto's en filmpjes aan mijn man zien,zegt hij ik zie het wel zitten als je nou 2 Arabieren verkoopt kopen we 2 van die mini's..Nou vind hij ze erg leuk hoor maar de grootste voordelen volgens hem,ze vertrappen het weiland minder,eten minder en nemen minder ruite in beslag..Haha nou gaat niet door hoor,want kan mijn eigen paardjes niet missen maar leuk geprobeerd :D (hij vind eigenlijk dat ik teveel paarden heb)

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 11:58

Haha, ik denk dat iedereen er wel zo'n klein hummeltje bij wilt hebben! Alleen bij ons gaat ie dan te makkelijk onder de omheining door, die hebben we net helemaal opgehoogd omdat mijne er anders overheen gaat! ;-)
Heerlijk mannetje is het!

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:20

Wat zit er een heerlijk hoofdje op!
Het is een prachtig mannetje geworden, ongelooflijk hoe de natuur zich zelf regelt :j

Redneck1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:23

pleiada schreef:
Ik laat elke keer de foto's en filmpjes aan mijn man zien,zegt hij ik zie het wel zitten als je nou 2 Arabieren verkoopt kopen we 2 van die mini's..Nou vind hij ze erg leuk hoor maar de grootste voordelen volgens hem,ze vertrappen het weiland minder,eten minder en nemen minder ruite in beslag..Haha nou gaat niet door hoor,want kan mijn eigen paardjes niet missen maar leuk geprobeerd :D (hij vind eigenlijk dat ik teveel paarden heb)

Nou geloof me ,met zo'n natte winter als de afgelopen kunnen die mini's ook schade maken hoor(wel niet zoveel als een grote) ik ben van de week ook weer kale plekken aan het inzaaien geweest

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 22:49

Takoda heeft vandaag zo'n ondernemende dag gehad. Het begon ermee dat hij opeens naar de speelballen ging, er in proberen te bijten en tegenaan duwen, toch wel leuk en spannend. :') Verder was het tijd om lekker ver weg bij mamma te gaan, vooral de paddock is erg interessant, samen met mamma de stal in gaan en dan snel omdraaien en hard wegscheuren, Iris in paniek er achteraan := Door de touwen van de paddock hupsen. Ik heb ook in een deuk gelegen toen hij ging plassen, zijn piemeltje hing een beetje krom dus hij pieste tussen zijn eigen achterbenen door _O-

Helaas.....niet op film.

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:50

Hahaha arme Iris!

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:51

Haha, Iris heeft het er maar druk mee. Heerlijk, zo'n ondernemend mannetje! :D :D

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:55

Wat een heerlijk ventje is het toch!!! Ik ben en blijf verliefd!! :+: <3

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:55

Wat een clown :D . Straks op zijn nieuwe stek steelt hij de hele show!

jojodenlai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 23:02

Wat is het toch ook een lekkere hummel, heerlijk die verhaaltjes!!

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 23:07

Wat een ontzettend lekker ventje. Wat fijn dat het zo goed gaat met moeder en zoon. Heb helemaal in een deuk gelegen met dat filmpje.............Heerlijk dat jonge grut <3

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 23:11

Ik ben (misschien eigenlijk wel niet) benieuwd wat er van hem was geworden als TS iris niet had overgenomen...

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 23:38

Ik heb mijn tablet altijd mee de stal in als ik ga mesten, dan is het mijn MP3 speler en heb ik lekker muziek bij de hand, voordeel is dat als ik hem ondeugend zie zijn mijn tablet direct bij de hand heb :D Betrap hem vast nog wel een paar keer op leuke momentjes. Ik moet alleen niet te dichtbij komen, dan verstopt hij zich -O-

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 23:41

Wat een heerlijke verhalen over dat ondeugende ventje :D hopen dat je er snel een iets van kan filmen..
Jammer dat hij je nog steeds als de Boeman ziet.. maar komt vast wel weer goed als hij zijn laatste prikje gaat vergeten..

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 23:48

Ik vind het ook spijtig, als ik hem in de stal vast probeer te pakken is het één grote worsteling, op een gegeven moment staat hij wel stil maar is het één brok spanning ;( Maandag zijn laatste prikje tot zover, dan maar hopen dat hij het gauw vergeet. Ik moet wel zeggen dat ik nu sterk verbetering ga zien, hij is een stuk sterker in zijn achterhand, het zwabberen met de hakken is een stuk minder, dat racen helpt daar ook goed bij natuurlijk :D De voorknietjes worden ook losser, nu knikt zijn voorknie als het ware naar achteren in de goede stand en hij gaat voller op de hoef staan.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 00:07

Een heel goed vooruitzicht dus.. Na maandag kan je een goede band met em op gaan bouwen.. Al zal het denk ik nog wel even duren voor hij je heeft vergeven.. het is dan altijd zo jammer dat je die diertjes niet kan uitleggen dat het alleen maar voor hun eigen bestwil is..

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 00:09

Ahw wat een dropje <3

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 00:29

Wat een vreselijk schattig beestje zeg!!!!

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 01:50

Ge-wel-dig veulen!
Klein racemonstertje ook! Haha, heb het filmpje 5x gezien en ga hem morgen nog eens zien, vind hem zo grappig :')