Hey Sanne, je hebt Rumble gevonden op Bokt! Ja klopt, maar stiekem weet ze dat ik hengstjes het allerleukst vind.
@Kimara, is nooit te laat hoor, bedankt! Mijn plan is om voor het eind van het weekend weer een hoop Rumble foto's rijker te zijn en jullie meelezers dus ook! Moet de Rumble fans tevreden houden toch? En mezelf haha
haha jaa ikzat te kijken of ik de veulentjes van me stage kon vinden, en toen zag ik opeens rumble dr tussen staan! nou dan houd rosa(lien) je dus goed tevrede toch? hahah
En even spammen, een foto van mijn ruin vandaag, die moet voor Rumble de grasjes in de wei kort maken, zodat volgende week, als Rumble ein-de-lijk- naar de wei kan, de sloot weer zichtbaar is (en lekker vakantie voor mijn ruin) Basje, die vorige week 20 is geworden, maar hij weet het zelf niet...
En weer eens een berichtje van mij. En dat kan natuurlijk alleen maar goed nieuws zijn.
Even een kwijl (even in de stijl van me vriendinnetje blijven) foto als opwarmertje voor de rest van de foto's die diane van de week vast wel online gaat zetten. (er zijn er vandaag bijna 350 gemaakt, in 10 minuten tijd)
maar dus en toen, hierbij de foto. pak de bakjes of doekjes maar vast. Kleine mannetje wordt groot...
Thanks voor het plaatsen maar ook voor het maken van al die geweldige foto's. Idd over kwijlfoto's gesproken, wat is het toch een lekker stel. Was super leuk vanmiddag. De rest ga ik inderdaad binnen een paar dagen (niet alle 350 natuurlijk) spammen. Maak wel een leuke selectie. Sowieso even doorkletsen tot pagina 6, dan hebben we weer plek voor 15 nieuwe foto's haha.