Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eskimo schreef:Hee wat leuk, mijn paarden stonden op het weiland van je vriend en ik herken je paard meteen.. Die was niet echt over het hoofd te zien met haar drachtige buik haha. Ik volg ook even, ik ben benieuwd naar het veulen!
Eskimo schreef:Ja hoor, we staan nu in Wildervank op een stuk weiland en dat bevalt goed! De paardjes vinden in ieder geval alles best, als ze maar kunnen grazen haha. Op de trailer ging alles gelukkig goed, dat was wel even stressen toen. Fijn dat je toen mee hielp met Elenoor en Aurora, zo ging het wel sneller.. Voor brokjes doen ze ook alles
jorreknorrr schreef:Cecille/Tinkervlot weet misschien meer over Captin/Captain?Die merrie komt mij bekent voor!
De mensen waar ik op stal sta met mijn paard, handelen in paarden.
Ongeveer 7 weken geleden hebben ze een koppel van 37 paarden van de dierenbescherming overgekocht.
Ik weet haast zeker dat deze merrie daar 1 van was!
Ik begreep dat het hele koppel bij mekaar had gelopen voordat de dierenbescherming ze heeft weggehaald.
Tussen het koppel liep een mooie (goedgekeurde) tinkerhengst, ik meen dat die captin/captain heette.
Ook liep er een enorm gave c/d (welsh?) hengst, een vosbonte,
En een grote maat vosbonte shethengst.
Dus ik denk je een grote kans hebt op een bonte!
Wat ziet de merrie er trouwens goed uit.
7 weken terug zat ze vrij slecht in haar vacht, was ze redelijk mager, overal modder en klitten!
Maargoed, ik ga dit wel volgen, ben helemaal benieuwd!
Kabouterdans schreef:jorreknorrr schreef:Cecille/Tinkervlot weet misschien meer over Captin/Captain?Die merrie komt mij bekent voor!
De mensen waar ik op stal sta met mijn paard, handelen in paarden.
Ongeveer 7 weken geleden hebben ze een koppel van 37 paarden van de dierenbescherming overgekocht.
Ik weet haast zeker dat deze merrie daar 1 van was!
Ik begreep dat het hele koppel bij mekaar had gelopen voordat de dierenbescherming ze heeft weggehaald.
Tussen het koppel liep een mooie (goedgekeurde) tinkerhengst, ik meen dat die captin/captain heette.
Ook liep er een enorm gave c/d (welsh?) hengst, een vosbonte,
En een grote maat vosbonte shethengst.
Dus ik denk je een grote kans hebt op een bonte!
Wat ziet de merrie er trouwens goed uit.
7 weken terug zat ze vrij slecht in haar vacht, was ze redelijk mager, overal modder en klitten!
Maargoed, ik ga dit wel volgen, ben helemaal benieuwd!
memberlist.php?mode=viewprofile&u=89610
Captin: http://84.83.244.11/Stamboek/icspaard.n ... enDocument