spannend hoor ,mijn merrie is de 23ste uitgerekend maar bij haar nog geen dingen te zien die tonen op een bevalling... ik volg dit ook ff ,succes bij het waken ...
Hygge
Geplaatst: 12-05-12 13:30
Lindy1982 schreef:
Fayah heeft bijna geen buik meer.. Helemaal verdwenen
Wat raar? Misschien een miskraam oid? Heb je een DA er al bij gehad?
Denk dat het veulen oid anders mag ze heeft weer een bolle buik. Miskraam .. Dan zou ik wat moeten zien het zij een veulen of iets anders. Ze worden vlak voor ze bevallen wel dunner veulen gaat het geboorte kanaal in..
Weet niet of een paard te vergelijken is met mensen? Ze heeft nu een mega buik voor haar doen en knijter hard.. Weeën ?? Heb foto's op de blog staan die kan ik via mijn mobiel niet op bokt uploaden .. Op de foto Zie je gewoon dat ze een harde buik heeft
Relaxx Lindy, je hebt het ook zo druk met alles, je zaak(en) / webshops, je mooie meid Neva & dan ook nog die 4voeters...het is niet niks... Ik hoop dat je snel kunt genieten van je mooie veulen!
Nou buik is behoorlijk groot aan het worden dierenarts is 2 weken geleden geweest die zei 90 % zeker drachtig .. Dinsdag laten we haar opvoelen. Maar ze groeit wel zie laatste foto's op mijn blog www.fayahsummer.weblog.com