Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Alles staat weer heerlijk in stal te genieten van hun muesli hapje en hooi. pff wat een regen en hagel hier net zeg, ze wilden allemaal errug graag naar binnen..
Raja schreef:Is er al een nieuw baasje voor het hengstje gevonden?
Er zijn 2 mensen die mij een pb gestuurd hebben eventueel het hengstje wel te willen hebben maar die gingen nog even in overleg. Dat wacht ik even af, zou ontzettend fijn zijn als hij bij een van de twee terecht zou komen. 
Mocht dat niet het geval zijn en mochten er mensen eventueel interesse hebben om Kareltje een fijn thuis te bieden, je mag me altijd PBen. Hij heeft namelijk op korte termijn wel een nieuw fijn thuis nodig ivm ruimte gebrek hier buiten..
jolandje schreef:leuke foto's tina, bo is inderdaad een heel leuk ding, eigenlijk zien deze drie er niet zo slecht uit hoor, en zoals ik begrijp zijn ze lief en vriendelijk, dat zal geen probleem zijn om later nieuwe baasjes voor te vinden, eerst maar eens afwachten wat debbie voor veulentje krijgt, kan maar zo een spikkelveulen uitkomen

Klopt, ze zien er verder ook niet slecht uit anders dan de mega lange hoeven die ze hadden (zelfs de straal was helemaal vergroeid) en de wormen.. Ben ik ook erg blij om, had er niet aan moeten denken om mama in spe ook nog vermagerd te moeten zien. Nu zien ze er allemaal goed uit, eten en drinken goed dus moet gewoon goed gaan vanaf nu.
Mama in spe haar uiers zijn nog hetzelfde als gisteren. Haar eetlust is wel wat minder dan gisteren dus we houden haar gewoon goed in de gaten. Op de camera nu is ze met haar voerbak aan het gooien door de stal..
Speelkwartiertje?