Ja, ik vind ze ook geweldig! Vooral die naast haar moeder. Was de eerste dag dat ze probeerde te grazen, t kriebelde wel in haar neus geloof ik, want elke keer begon ze te briesen als een gek
Die graasfot o's zijn echt hilarisch! Het is toch zo verschrikkelijk schattig! En op foto 1 doet ze de giraffe
Naborah
Geplaatst: 23-04-12 22:51
Die graasfoto's zijn echt super cute! Dat wordt een VD pony. Enne, ik had je nog gePB't of je vrijdag al iets op de planning hebt staan? I.v.m. zusje... En ik zie zomaar poes op de achtergrond voorbijsluipen. Heeft Beli daar al kennis mee gemaakt?
me neefjes zijn helemaal verslaaft aan der !! als ze der buiten zien staan gaan ze er meteen naar toe en had ze gewaarschuwd voor vemke,want mama's met veulen kunnen soms vel zijn,en de oudste wist me toen al te vertellen dat ze hem per ongeluk gebeten had hihihihihi maar beli rent op het hek af als ze ze al aan ziet komen wil altijd een aai of knuffel en mama maakt zich niet druk zo lang ze gras-sprieten ziet,vreetzak hahaha
Whaaaat, heeft Vemke gebeten??? Dat geloof ik niet!!!! Nouja, misschien ook wel beter voor als er vreemde langs lopen haha, maar dan nog kan ik het me niet voorstellen.
Waarschuw ze ook maar dat er stroom op het hek zit haha