Ja...Charmy is echt een toppertje. Temperament, maar zo braaf en lief. Heel vriendelijk naar mensen en dieren toe, echt heerlijk om te zien. Daarom mag ze ook gewoon zo los rondlopen.
Als ik haar van voren zie, is het net een bolletje met benen en koppie erop. Ze is van zichzelf rank gebouwd, dus dan is het wel een apart gezicht die buik nu
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-12 12:31
Vind het toch wel heel knap van Clever dat hij bij zijn eerste dekervaring zo'n grote merrie direct drachtig heeft gekregen
Ben benieuwd of hij bij Mabelle ook goed bij komt, die is in ieder geval al een tijdje niet meer hengstig en hij heeft het wel geprobeerd toen ze hengstig was maar of hij er echt goed bij kwam weten we niet, niet goed kunnen zien, dus afwachten nu!!
Zolang ze het maar voor 22 april doet, vind ik het oké. Ben inmiddels wel langzaam een stuk minder fit aan het raken, zoveel nachten met slechte nachtrust...tja dat hakt er uiteindelijk wel in.
pfff....ja...als er straks een gezond veulentje naast loopt, dan vergeet je al die slapeloze nachten wel wat. Maar elk jaar als de waaktijd eraan komt, denk ik toch: hmmm....misschien een jaar niks dekken of maar 1 of 2. Wel zo relax. Ik fok natuurlijk al vanaf 1999, met een aantal tussen de 2 en 8 dragende merries (per jaar).