Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anneliesdj schreef:Je weet dat als je er continu omheen drentelt ze het op kan houden hé?
Misschien is het verstandig in een aparte kamer via de camera in de gaten te houden hoe het gaat en pas wanneer ze ligt, echt gaat persen en de pootjesblaas verschijnt ga je erheen, dan kan ze 't niet meer ophouden.
Nicole schreef:anneliesdj schreef:Je weet dat als je er continu omheen drentelt ze het op kan houden hé?
Misschien is het verstandig in een aparte kamer via de camera in de gaten te houden hoe het gaat en pas wanneer ze ligt, echt gaat persen en de pootjesblaas verschijnt ga je erheen, dan kan ze 't niet meer ophouden.
Tante bekijkt het vanuit de keuken deur en komt eens in de tijd even snel kijken als ze der niet ziet staan..![]()
Kan vanuit de keuken ze zien staan..
anneliesdj schreef:Ah ok, ik dacht ik zeg het maar even, omdat je in de beginpost ook aangaf dat ze al eerder begonnen leek te zijn maar alsnog de boel weer ophield.
Dat kunnen ze echt heel lang volhouden, miniemerrie die ik vroeger had deed dat ook en rustig tot 3 keer toe, die was duidelijk begonnen (zweten, persen, vulva gerekt en veel vocht) en op een gegeven moment stond ze op en ging eten alsof er niks aan de hand was. Daar hebben ze ook steeds heel voorzichtig om het hoekje gekeken maar blijkbaar vond ze dat nog niet genoeg privacy, uiteindelijk is ze midden in de nacht in de weide tijdens de ergste onweersbui van het jaar bevallen![]()
We wisten dat ze weer bezig was maar het plense en met dat onweer, we dachten ze houd het wel weer in, zij dacht; ik zie ze niet, snel eruit met dat kind
Happy16 schreef:dat veulen zal dan gelijk wel geschrokken zijn... leuk welkom maar niet heus