sheddah schreef:al 310 we gaan opschietenbruine merrie met 1 stip
Jij bent ook snel tevreden
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_Angelique schreef:Haha, dat zal wel Vandango. Je bent zelf een stippenfan zie ik (ff in je profiel gespiekt)
Sterkte nog, ivm Cheeky

sandra3235 schreef:Shedda,ze krijgt er 1 zonder stippen(
ik praat niet meer met jou
Hoe kun je dit nu zeggen???
**is zwaar beledigd nu en duwt snel dopjes in Happy's oortjes**
), en ik kan eindelijk met ze tutten zonder als de "verschrikkelijke sneeuwvrouw" rond te lopen. Wat had ik de balen van dat verharen zeg... En mijn furminator was ook nog gebroken (zonder handvat geen succes).
Ze heeft gewoon goede buikspieren
Krijg ineens een akelig deja-vu van 358 dagen dracht
uitspreekt, ik heb foto's gemaakt. Zal straks eens ff kijken of het wat geworden is. Heb mijn goede lens uitgeleend aan mijn vader, en die is niet zo van het teruggeven
(
ik ga 'm gelijk bellen). Ik moet foto's maken met de telelens, die troela's van mij kruipen IN de camera. Had nu ook weer een beslagen "ruit" (adem
) en kleine haartjes op de lens.
Volgens de buren is zij de drachtige merrie en is Happy dit jaar leeg
Dus ze zullen het wel heel zielig vinden als ik 'r zometeen ga longeren
dat is een leuk klein pippi paardje aan het worden ..... trouwens valt me op dat jij net zo veel stippels hebt als die van mij
_Angelique schreef:
"big butt" hierboven heeft genoeg stippies. Ach guttie, arme Grace. Nou ja, naast jaarling Supreme (de enige non-appie in mijn kudde) lijkt iedereen een big butt te hebben