Zodra ik vermoed dat ze een deze dagen kan beginnen, zet ik haar op stal onder de cam.. Link daarvan staat in mijn 1e bericht. De cam staat nu dus nog niet aan, dus nu doet hij het nog niet.. Ga zo nog even tietturen.. ben benieuwd..
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-12 22:06
Nieuwe uierfoto!!
Weer ruim 1 week verder... en begint eindelijk ergens op te lijken.. Spleet aan de achterkant moet nog weg, maar toch.. Voor het weekeind komt ze op stal (misschien morgen al)
De cam staat nog niet online he? Ik zal dit sowieso even met de Marestare mensen overleggen.. Want vind het wel lerg euk als jullie ook mee kunnen kijken..
bosmonster
Geplaatst: 06-04-12 10:34
wauw, wat een prachtige merrie!! (die hengst mag er ook zeker zijn ) ben heel erg benieuwd naar het veulentje! ik volg dit topic
Calanddra
Geplaatst: 06-04-12 10:38
Oe ik kijk straks ook weer mee met de cam de laatste keer had ik Fagan gevolgd, zo leuk om te zien
wat een mooie merrie, en ook de hengst is super mooi. Mijn merrie moet nog tot begin mei, maar heeft al meer uier... Zou toch niet veel eerder komen, ze zit pas op 298 dagen...
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-12 11:02
puur schreef:
KootMiraDrum schreef:
Jammer dat je geen flashplayer op de cam hebt, deze heeft een plugin nodig die het niet op de Mac doet.
voor mij idemdito
Ik lees jullie berichten net nog eens... en dacht opeens "het programma dat ik gisteren op de pc moest instaleren voor Marestare heette iets met Flash".. Grote kans dat zodra de cam online komt jullie hem wel kunnen zien. Wat er nu staat is nog de oude pagina (staat als tekst ook nog Katinka onder, en voor zover ik weet is die niet drachtig..
Jayney
Geplaatst: 06-04-12 22:14
Leuk dit ga ik ook even volgen ik gok 21 April, Silver Bay Tobiano hengst veulen
Ik denk niet dat het vannacht al komt, maarja ze is een maiden (= haar eerste veulen) en omdat het vannacht -4 graden kan worden heb ik haar toch maar op stal gezet.. je weet maar nooit he