@Naborah, ik kom er achter dat ik ook nog de hele maand april vrij ben door de weeks! Ennehhh, je bent me nog een PB schuldig
Met Vemmie gaat het goed ZE IS MORGEN 320 DAGEN!!!
Nog ff een paar foto's van dinsdag
Ze is nou wel een beetje raar in verhouding
& haar stal is nu ook klaar Hij is zo ongeveer 8 bij 4 meter, dus ze heeft lekker de ruimte, al vond ze dat eerst een beetje raar
Haar spenen lopen nu ook langzaam vol, maar helaas geen tietfoto Vandaag krijgt ze denk ik lekker een douche, aangezien ze grijs is als je 1x met je hand over dr heen gaat
Ze ziet er super uit!!! Spannend hoor wat het gaat worden!!
Miirtheex_x
Geplaatst: 25-03-12 01:25
Ik lees ook even meee Ik gok op een bont hengstje
Toevallig had ik van de week beetje op Marktplaats rondgesnuffeld en zag die hengst ook voorbij komen en ik was ook gelijk verliefd, wauw wat een beestt!! je merrie is trouwens ook erg knap!
Vem gaat nu hard vooruit!! Had vandaag toen ik kwam een druppeltje vocht aan een speen gevonden! Ook had ik even dr benen gewassen (mok) dus ik hing eronder, en zag ineens haar buik flink bewegen van links naar rechts, en niet zo'n klein beetje ook Dus ik snel mn camera pakken, houd ie op
Heb dr ook lekker verwend. Had voor mezelf meloensalade en mandarijntjes meegenomen en daar heeft ze lekker van meegesmult. Was de eerste keer dat ze dat kreeg, maar ze vond het lekker!! ze ging helemaal schuimbekken en smakken ervan, ze bleef me duwen en achterna lopen
Ze krijgt zo'n mooi buikje
Veulie zit echt beneden, van voor zie je niet zo erg dat ze drachtig is
Tietfoto Haar spenen lopen mooi vol
ook haar banden worden langzaam aan slapper, en haar staart word steeds bewegelijker. Ik denk dat ze vóór haar uitgerekende datum gaat bevallen