Nou...dit is erg spannend, volg dit al vanaf het begin... Je moet ons niet zo in spanning laten hoor Vertel....wat zei de DA Hoe gaat het met Tania? Goed weekend en hopelijk geef je snel een up date
didimulder
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 19:40
ja de da is geweest en zij dat we gwn moeten wachten.. en de uiers weer lekker theezakkerig... verder alles goed heir..
EliseBrouwer - bruin met witte voetjes - merrie CubaLibre - Bruin bont - hengst Kena - bruin met 2/4 witte voetjes - merrie LecyTinker - bruin - hengst Lisetteexx - bruin met 2 witte achter voetjes en misschien een kolletje - hengstje lovecortana - bruinbont veulen met 1 wit voetje - Word 30 maart geboren. b_o_k_t - bruinbont hengstje met 3 witte benen op 31 maart! mommy - Merrie, 31 maart, bruin, wit kolletje, 2 witte sokjes Jaike - Een bruine merrie, 2 wit beentjes, 6 april En een aftekening op het hoofdje! shamyrah - een bruin hengstje met weinig wit denk ik op 5 april ruiter1992 - dezelfde kleur als mams en dan met een kolletje en witte sokjes en 1 been met nog wat meer wit xxemmely - Ik denk een bruin bont merrie veulen, op 17 april
met haar gaat alles goed uiers weer lekker vlubberig en ik was met mijn shet aan het rijden en opeens rent ze er achter an..
mindful
Geplaatst: 14-04-12 13:15
Heb alles net gelezen, elke pagina afgegaan en nog steeds niks??? Nu wordt het echt spannend...veel succes alvast, hoop je op een bonte? Zou leuk zijn, kleurtjes zijn altijd een verrassing hé