Goldy is wel druk aan het veranderen, (houdt de laatste dagen meer vocht vast, buik is aan t veranderen) maar nog niks qua kegelen oid. Maar goed... we weten hoe snel dat soms gaat met merries We houden haar scherp in de gaten in ieder geval.
Ben benieuwd wat eruit komt!Hij is erg mooi! Zou je trouwens ook een apart kleurtje krijgen als je een bruine laat dekken?Sorry heb echt geen verstand van kleuren
elodi
Geplaatst: 10-04-12 19:38
ik hoop dat de veulentjes snel komen! ik ben benieuwd welke kleurtjes het worden, spannend!!!
Ik las net dat het niet goed gaat met de vader van de veulens veel sterkte ermee Iets van koliek las ik ..
Faline
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 10:37
Helaas slecht nieuws voor Champs... [VVDD] Schrik van mn leven: Champs plotseling naar de kliniek Gelukkig is Goldy sinds gister weer rustig, in de ochtend leek het nog heel dichtbij, maar eind van de middag was ze weer helemaal rustig. Ben blij dat ze nog even wacht, was blij dat we gisteravond zonder veel zorgen om een naderende bevalling nog met Champs naar de kliniek konden. T is ook nog niet voorbij met Champs, maar Goldy was nog rustig vanochtend dus waarschijnlijk wacht ze nog eventjes.
@ Vroli, ze weten niet precies wat er met hem aan de hand is, gisteravond had het alle schijn van een koliek, maar vannacht was hij verder rustig. Wel ineens serieuze koorts erbij, dus ergens zit een ontsteking. Hij zit nu aan antibiotica en ontstekingsremmers, nu is het weer afwachten... Bij verslechtering bellen ze en anders hebben we morgenochtend weer telefonisch contact. Ik denk dat ik er vanmiddag nog wel even langs ga. Kan niet echt iets voor m doen, maar toch..