@mioux ik denk het ook, als ze nu die kegels niet zou hebben, dan zou ik me niet zo druk maken, maar nu ga ik toch echt om het uur even kijken ('s nachts ook) en dat vreet wel aan je hoor..... héérlijke hobby
Bassenqua
Geplaatst: 20-03-12 09:52
Haha dat bedacht ik me gisteren ook na, na 5 weken waken begin je je wel af te vragen of de hobby nou écht zo leuk is ?
abba
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 10:05
Bassenqua schreef:
Haha dat bedacht ik me gisteren ook na, na 5 weken waken begin je je wel af te vragen of de hobby nou écht zo leuk is ?
Zolang het maar gezond ter wereld komt mag het best zo lang blijven zitten als het wil, niet waar?
abba
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-12 09:29
Het is heel koud hier, dus misschien blijft ze daarom zitten?? Ik vraag me momenteel iedere dag af of ze toch niet schijnzwanger is..... gelukkig hebben we de scan gezien en is ze flink dik, maar het wil maar niet opschieten.... en dan krijg je toch rare gedachtes hoor!
Ze heeft supersnel de koptekst veranderd, want tsja, misschien was het die '9 weken' wel die madam van het veulenen afhouden.... nu heeft ze geen smoesjes meer om nú te bevallen!
Héhé na een dikke 10 dagen gewaakt te hebben.... is eindelijk vanmorgen vroeg geboren
Onze Oostdijk's Ceri Carwyn (spreek uit Kir-wyn) v. Twisthoeve's (G) Rhydaman x Vechtzicht's Cascade
Hij is een valk hengstje met zo te zien vier witte voetjes, achter iets hoger en hij heeft een heel mooi klein kopje met arabierenoortjes..... schattig!!!
Het kan natuurlijk mijn trots zijn, maar ik ben zo blij als een klein kind! Hij is echt heel erg mooi.
Hij poept, plast en drinkt, mamma is er heel gek mee, dus... vanmiddag worden er foto's on-line gezet, want dan mag hij lekker een uurtje in de wei met mams!
Cascade heeft zich helemaal rot gelachen want die heeft Carwyn even tussen twee waak/slaap sessies zelf 'uitgepoept' ....... de teller bij haar staat dus nog steeds op 1 (veulen waar ik bij geweest ben toen die geboren werd!)
Bedankt allemaal voor het 'meelezen en jullie reacties'.
Nu Dancing Queen en Mabel nog (en dan ben ik denk ik de rijkste vrouw van Zeeuws-Vlaanderen, met drie veulens in de wei )