Een kind krijgt een kind

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:01

Je zou haar bijna niet meer herkennen zeg! :D
Topwerk! Ik hoop dat ze dr goed door heen komt :j

sourih

Re: Een kind krijgt een kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:06

ze ziet er echt heel gped uit
hoop dat alles goed gaad met de bevaling en dat het kind net zo schattig als har word

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:20

En, weer is er een plekje in de hemel vergeven +:)+ ! Geeft niet, mensen die zo goed werk doen verdienen dat! ;)

Ze hebben voor die mede-bokker ook vast nog wel ( }:) ) een plekje....

Heel veel succes en sterkte met de bevalling van Iris, gaat vast goed komen.

Larissa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:33

Ik blijf dit even volgen! Ben heel benieuwd! Ze is al super opgeknapt! Erg mooie dame!

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:34

Kom goed hoor en ze ziet er nu goed uit maar ik snap wel dat je bang bent
hou haar goed in de gaten dan kom het wel goed :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:39

Jeetje....
Je zou toch verwachten dat Bokkers toch wel snappen dat dit niet oke is... Men kan van mening verschillen over de manier van houden van paarden, maar situaties als deze.... Ik snap het niet.

TS fijn dat je in ieder geval 1 paardje uit een miserabel leven hebt kunnen halen. Heel veel succes bij de bevalling, hopelijk krijgt ze een mooi veulen.

CloudDancing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:29

Ze ziet er een stuk beter uit.
Snap niet dat mensen een amper 2 jarige willen laten dekken!! Ik hoop dat ze goed door de bevalling heen komt en ook de kracht en energie heeft om voor haar veulentje te zorgen.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:55

Die is opgeknapt! Hopelijk gaat alles goed en krijgt ze een gezond veulentje :o

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:03

die is mooi bijgekomen zeg! Ik ga meeduimen voor een voorspoedige bevalling en een gezond veulen!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:15

Woow wat is dat beestje opgeknapt zeg!

Wel triest dat ze zo vroeg al gedekt is maar ik heb er alle vertrouwen in dat jullie haar daar doorheen gaan slepen +:)+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:17

Die is mooi opgeknapt!
met al die goede zorgen, komt het vast goed het met veulentje! +:)+

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 13:30

We hopen daar inderdaad met zijn allen op, een voorspoedige snelle bevalling zodat het voor Iris ook eens een keer makkelijk is. ;)

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:44

hoihoi esther,
Het gaat helemaal goed komen met iris hoor. Ik heb er geen slecht gevoel bij. En het wordt gewoon een heel erg leuk klein merrieveulentje.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:00

Zo die is goed opgeknapt zeg.
Wat een verschil met de eerste foto waarop ze gewoon een hoopje ellende is en zich zo te zien ook zo voelt.
Maar dan de tweede foto: staat echt al een mooie pony daar. Wat een heerlijk koppie ook. Je kan ook echt zien dat ze zich weer een pony voelt
En dat in 2 maanden...respect _/-\o_

Triest idd dat vorige eigenaar dacht dat een pony van nog niet eens 2 jaar laten dekken een goed idee was. Maar zo te zien is ze nu in hele goede handen dus zal vast wel goed komen.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:57

Wat een prachtige dame zeg! Ben heel benieuwd wat er voor mooi uitkomt.

Stamina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:18

Wat fijn om te zien dat jullie haar op hebben geknapt, wat erg zeg die eerste foto..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:40

Door het zoeken op de naam Iris kom je al snel bij de vorige eigenaar uit, ze is waarschijnlijk wel van het topic op de hoogte aangezien ze vanochtend nog op bokt was. Iets posten doet ze niet maar als je haar sites bekijkt dan lijkt het erop dat ze niet zoveel paarden/pony's meer heeft en dat is maar goed ook.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:46

Wat is ze goed opgeknapt zeg! :D

Ik ga het volgen! Veel succes met haar en hopelijk gaat alles goedkomen!

Tja, je hebt toch een heel aantal bokkers die enkel de euro's zien, blijkt hier maar weer uit.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 18:56

Helaas Bigone, ze heeft een andere website waar ze nu met haar nieuw gekochte amha paardjes mee adverteert.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:39

Krijg wel de indruk dat ze van hot naar het gaat wbt paarden, dan kleintjes, dan arabieren en nu weer kleintjes? Iemand die zo gemakkelijk koopt en verkoopt heeft in mijn ogen niet echt gevoel voor zijn dieren.

Otje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:16

Jeetje wat zag ze er uit zeg. En wat goed dat ze nu zo opgeknapt is. Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen met haar veulentje.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 10:55

Bassenqua schreef:
Een minpuntje is dat het vertrouwen nog niet groot genoeg is dat ik aan haar uier mag voelen, daar heeft ze grote schrik voor en gilt het dan uit.

Stug blijven oefenen heeft hier echt enorm geholpen :j. Flower mocht ik in het begin amper langs haar achterbenen poetsen (die was alles behalve verwaarloosd, maar vond het gewoon reuze spannend). Onder dr buik was al not done, gilde ze het af, maaide met al haar beentjes door de lucht. Maar na flink oefenen en doordoen kan ik dr nu gewoon overal poetsen en aanraken. De schrikreactie is er soms nog een heel klein beetje, maar niet meer gegil en het slaan. Kan haar nu ook gewoon aan het uier zitten, wat ik om dezelfde reden als jij toch wel graag wou. (en sinds een geruime maand heeft ze in de gaten dat het schoonmaken van het uier eigenlijk best wel aangenaam is (ze trekt er nu echt kriebellipje bij en niet meer het verkrampte 'oh god wat nu'))

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 11:04

Bella dat is mooi om te lezen, ik blijf ook gewoon door oefenen hoor :j Haar buik vond ze voorheen ook spannend maar gaat nu probleemloos, wil er alleen niet al teveel druk op zetten, ben bang dat ik dan dat beetje vertrouwen wat er is beschaam.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 11:09

Wat is zij mooi opgeknapt :-) Wat heeft zij een lastige start in het leven gehad en dan ook nog op zo'n jonge leeftijd gedekt :\ .

Ik hoop dat de bevalling ook voorspoedig gaat :-) In hoeverre kan de hele bevalling (negatieve) gevolgen hebben voor haar bekken? Dat je dan weer 'terug bij af' bent? Of is dat onbekend?

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 11:15

Dat is onbekend Apple, ik wil nu geen verder onderzoek doen vanwege de stress die dat voor Iris oplevert. Haar achterhand is al sterk verbeterd door het bekappen en we merken niks meer aan haar lopen en het scheve wat met het blote oog te zien was lijkt nu recht getrokken.