Ja zondagen zijn bijna altijd goed, heb alleen a.s. zondag om 13u vergadering, maar denk dat die niet later dan een uurtje of 3/half 4 wordt, dus je kunt daarna mijn kant op komen, of we prikken een andere date.
Lunaeekie
Geplaatst: 20-01-12 19:37
Oh wat leuk! Ik kwam dit topic tegen en MOEST gewoon weer even kijken Hij is gewoon te lief En wat wordt hij groot zeg. Dat het alweer een half jaar geleden is dat we af zaten te tellen, en te gokken wanneer hij geboren zou worden. Dat gaat snel zeg Het is en blijft een lekker ding
Edit. ik zie nu dat je op elke bladzijde foto's neer hebt gezet. Leuk hoor, dat je het echt bij blijft houden en hij is dus ondertussen al 7 maandje oud
Ik weet het. Ik heb er van alles aan gedaan, maar hij wil maar niet transformeren tot valkmerrie.
Hoezo? Hij komt al in de richting, de volgende keer tijdens het rollen gewoon z'n manen en staart door de modder slepen door die ijsberenvacht zie je toch niet of er verder wat onder hangt
Maar even zonder gekheid: HIJ ziet er wel goed uit hoor
Hij blijft ontzettend mooi. Ik fietste gisteren door het dorp en toen zag ik een bord, met reclame voor een kapperszaak die de naam Ti Sento droeg, moest meteen aan deze knappe kerel denken.
moor
Geplaatst: 22-01-12 19:00
kleine broertje groeit ook lekker door!! Dit was een foto van mij toen ik ook ong zo oud was:
Vanmorgen was ik om 9 uur alweer aan de wandel met Ti (en twee andere meiden met hun drie paarden). Heerlijk in het besneeuwde bos. Ti deed stoer: Huppel huppel, happie in baassie, uitdagend kijken (Kom dan, Baasssie, spelen!) Huppel, steiger, stuiter Dus, op een plek waar het kon, heb ik hem even losgelaten. Zo! Hij sprong HOOG! Alle vier zijn benen de lucht in, rennen, bokken, in de benen van zijn vriendjes happen (die wel gewoon aan het touwtje stonden )
En nog een paar foto's gemaakt (niet van het gestuiter, dat kan mijn foontje niet aan) Zijn veel te lekkere kusneusje (alleen nu een beetje koud) Dat krijg je als je al stofzuigend door de sneeuw loopt
Walking in a winter wonderland (helemaal los door het bos)