moet zeggen dat de rest van de foto's van deze knapperd ook erg leuk zijn om naar te kijken,ik zeg: vooral door blijven gaan met foto's plaatsen en update's te geven
ja, klopt, dat wist ik. Maar wist niet dat TiSento ook juwelen waren Vond het wel toepasselijk. Hij wordt echt steeds knapper... Kijken of hij dat volhoudt als naarling
ahah ti met zijn gekke bekken hij wordt echt steeds knapper. Knappe ti wordt donker en heeft mooie appels
Tjinta
Geplaatst: 18-08-11 17:26
Whow Cynth die laatste vergelijkfoto Daar heeft ie nu wel een heel gaaf koppie. Echt wijs!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-11 22:33
Even een paar foto's van van de week, vandaag namelijk geen foto's gemaakt.
En we hebben meer een gekke bekken foto
Hij is in een paar dagen tijd zo volwassen geworden!
En een TiRex-kussie!
Ik hoop zo dat hij kan blijven staan waar hij nu staat. Ik krijg al buikpijn als ik denk aan het feit dat hij over 2 maanden naar de opfok moet en ik dan niet zo veel meer met hem kan
Pff, hij wordt gewoon echt al groot! En die nek idd!
Tjinta
Geplaatst: 19-08-11 08:38
Ik had het al geschreven... wijs koppie... mooi toch veel van een welshkoppie te ontdekken! Niks ten nadele van een hafkoppie hoor...! Maar ik bedoel voor de keuring...
wendy1987
Geplaatst: 19-08-11 08:40
kaotictjinta schreef:
Niks ten nadele van een hafkoppie hoor...!
Ik wou al zeggen......
Tjinta
Geplaatst: 19-08-11 08:50
Tja met dat ik het schreef.... dacht ik al... oeps... Wendy heeft een Haf Jas heeft een Haf ..... ik ga de mist in!
Ho Ho! Ik heb ANDERHALVE Haf hè?! Hoewel, anderhalf... Dais is 1.42m en Ti is vandaag met officiele meetstok gemeten op 1.23m!!! En dat met 3 maanden oud! Ik weet niet hoe groot dat moet gaat worden. Het is net gras, beetje regen, beetje zon en hij schiet de lucht in
En nee, TiFosen worden niet verwijderd, Peet. Jij mag blijven!