Chary_xX schreef:'t zal wel niet heel lang meer duren

denk dat je toch gelijk had met je voorspelling hahaa
zal een olifanten dracht zijn lol
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ElineB schreef:Oooh, wat een volhouder die merrie van jou![]()
Spannend! Jij zit nu natuurlijk vol met zenuwen!
ElineB schreef:Hahah ja, zou best kunnen xxMaxx!
Ze zeggen weleens, hoe langer het duurt, deste groter de kans dat het een hengst is. En volgens mij is er wel wat van waar, dat hengsten langer de tijd nodig hebben of zo. Bij mijn 2 bijrijdpaarden waren ze allbei een maand te laat, en het waren allebei twee prachtige hengstjes!
Ik ben heel benieuwd love_luna_
Oh wat spannend, dan duurt het niet lang meer!
love_luna_ schreef:ElineB schreef:Hahah ja, zou best kunnen xxMaxx!
Ze zeggen weleens, hoe langer het duurt, deste groter de kans dat het een hengst is. En volgens mij is er wel wat van waar, dat hengsten langer de tijd nodig hebben of zo. Bij mijn 2 bijrijdpaarden waren ze allbei een maand te laat, en het waren allebei twee prachtige hengstjes!
Ik ben heel benieuwd love_luna_
Oh wat spannend, dan duurt het niet lang meer!
ja zou goed kunnen![]()
maar ik dacht dat als ze nog eten ze dan niet bevallen
en ze heeft nog steeds intresse in haar voer en ze graast ook nog steeds
xxMaxx schreef:Poeeehh, ik heb hier ook zo geen verstand van... Weet niet hoelang paarden moeten dragen en wanneer je merkt of het komt of dat ze drachtig is... Tja moet ik wel ooit een keer mee maken net als jij love_luna!
moyra schreef:spannend.
Wel een laat veulentje zeg.
ik heb wel eens bij een merrie (via cam) opgezeten en die stond lekker te slapen en 1,5 later was het veulentje geboren en niemand had het gezien.